Cytat:
Napisał Caesum
A skąd też takie staranne informacje, że 85% posiada słabe komputery? ; p Zresztą, jak już kiedyś wspomniałem, dobra optymalizacja polega na ilości opcji odpowiedniej, by dopasować grafikę do sprzętu, a nie na narzucaniu wszystkim grafiki z poprzedniej generacji i to w dodatku do gry, która musi się utrzymać kilka lat. No ale cóż, tak to już jest jak robi się grę multiplayer i w ostatniej chwili dodaje opcję offline.
Oczywiście nie, żebym widział w tej grze same minusy czy jakieś czyste zło, akurat wiele rzeczy i mi się podoba. Po prostu w pewnych aspektach widzę nie postęp, a regres w porównaniu do TS3. Ja mimo wszystko mam nadzieję, że oni coś jeszcze z tym zrobią, skoro to tytuł AAA a nie jakaś amatorska produkcja.
|
Konferencja prasowa EA, któryś z producentów o tym wspomniał.
Zastanawia mnie kolor drogi na zdjęciach z gry, jakiś taki brązowy...
Cieszy mnie też fakt:
W tym momencie robimy wiele, by zoptymalizować działanie gry, zredukować ekrany ładowania, a przy tym pamiętać, by gra wyglądała wciąż tak samo pięknie, Simy były tak samo żywe, a rozgrywka dawała mnóstwo radości bez względu na wymagania systemowe.
Jeśli ekrany ładowania nie będą się ładować pół godziny to widać że się starają, już wolałem te 50 ekranów ładowania podczas jednej gry w
The Sims 2 .