Cytat:
W sumie to mógłby być podział na dobre i złe duchy ;p
|
Oo, to byłoby dobre

Ja traktuję duchy jako stwory nadnaturalne
Cytat:
Druga opcja, bardziej realna chyba to taka, że jeśli sim umierałby nieszczęśliwy i niespełniony to po śmierci stawałby się duchem psocącym i złośliwym, a sim umierający spełniony z dużą liczbą punktów szczęścia czy cokolwiek to będzie w TS4 byłby duchem dobrym, który nawet potrafiłby rozmawiać z żywymi simami ;p
|
Taki podział jest sprawiedliwy i najtrafniejszy
Ale jak już wspominamy o duchach, to trzeba tez zwrócić uwagę na nowe rodzaje śmierci! W TS2 co prawda "dodałam" sobie opcje typu z powodu choroby (np. raka) albo w wypadku samochodowym, ale to w sumie dziwne, że do tej pory nie pojawiły się one w żadnej z tych gier.
No i może uroczystości pogrzebowe? Tego tez jeszcze nie było

A jeśli mają się skupić na emocjach i uczuciach simów, powinni to też wprowadzić
Cytat:
Fajnie by było też, gdyby pojawiła się większa liczba nagrobków - po kliknięciu na urnę sima można by było zakupić za simoleony określony wygląd unry/nagrobka. Bo zależność od punktów sczęścia jest głupia, bo jak chcemy te punkty zdobywać to wtedy zapełnimy cmentarz takimi samymi nagrobkami przy najwyższych osiągnięciach
|
Cmentarz w Nieznanowie wygląda przez to tak monotematycznie xD