04.09.2013, 12:34
|
#35
|
Zarejestrowany: 03.07.2009
Skąd: Ze Szmaragdowego Snu
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,482
Reputacja: 19
|
Odp: Gta v
Na swiecie, pojawil sie juz pierwszy playtest w formie tekstu. O to, co udalo sie przetlumaczyc polskim gracza (niektore rzeczy sam tlumaczylem  )
Cytat:
- Policja jest dużo inteligentniejsza niż w IV. Ostrzeliwuje z dużej odległości z większą skutecznością
- Różne reakcje kierowców - niektórzy gdy do nich strzelamy chowają się za kierownicą i próbują nas przejechać
- Sterowanie helikopterem nie zostało zmienione choć jest teraz znacznie dokładniejsze
- bardzo zróżnicowany świat
- bohaterowie są kompletnie różni
- recenzent został zmiażdżony i wypluty. Gra bajka
- Jazda po nierównościach ma wpływa na to jak zachowuje się pojazd.
- W rozgrywce będą sekundowe decyzje do podjęcia.
- Każdy przód sklepu jest jedyny w swoim rodzaju.
- Koło wyboru broni przechowuje każdą zdobytą broń i nigdy jej nie stracisz nawet jak nie bedziesz mieć do niej naboi.
- Minigun natychmiast niszczy pojazdy.
- Policja jest praktyczniejsza i wrażliwsza
- Przechodnie różnie reagują na kradzieże pojazdów, również na szybkość samochodu i celowanie do nich z broni.
- Każdy typ pojazdu posiada unikalny handling, dla przykładu pick-up nie trzyma się tak drogi jak supersamochód.
- Ujawniono nazwy pięciu misji: Repossession, Three's Company, Derailed, Nevous Ron i Vinewood Babylon.
- Franklin ma natychmiastowy dostęp do supersamochód.
- Kierowcy pomogą ci przewrócić pojazd na koła po kolizji.
- Jednym ze spotkań występujących swojego rodzaju jest, na przykład Lamar zachowujący się agresywnie wobec włóczęgi.
- Lamar kopie pistolet w stronę Franklina.
- Wypadek samochodowy pozostawia ślad z paliwa, co może z kolei z kolei zostać wykorzystane do wysadzenia go.
- Sterowanie helikopterem jest podobne z IV.
- Kolorowe rozbłyski na ekranie sygnalizują przełączanie się do danego charakteru. Rozbłysk Michaela jest niebieski, Franklina zielony, a Trevora pomarańczowy.
- Lądowanie helikopterem jest prostsze, mniej zabawy w idealne lądowanie.
- "Wykolejenie" obejmuje Trevora ścigającego pociąg z ładunkiem motoscrossów (Wszystko co musiałeś zrobić było śledzić cholerny pociąg Trevor).
- Pora nocna jest bardziej realistyczna, jedynym źródłem świata były reflektory pojazdu Trevora, wielkie usprawnienie ciemności z IV.
- Napisy z neonów wydają charakterystyczne brzęczenie.
- Zwierzęta skomlą gdy potrąci je pojazd.
- Zdolność do strzelania podczas leżenia i toczenia beczek powraca z Maxa Payne'a 3.
- Realizm silnika, taki jak klekotanie i czarny dym wydobywający się spod pokrywy silnika.
- Misja "Vinewood Babylon" polega na użyciu broni takiej jaką Bruce Willis użył do zestrzelenia Jack Blacka w filmie The Jackal.
- Przerywniki filmowe są płynne - kamera podąża w prawo z widokiem kinowym.
- Właścicielem Chopa jest Lamar, nie Franklin.
- Mechanizm punktów kontrolnych.
- System Wanted Level jest podobny do tego z filmu Drive!
- W grze mają pojawić się takie drobnostki jak np. dźwięk chłodzącego się silnika po jego uprzednim wygaszeniu. Autor tekstu twierdzi, że w grze może pojawić się wiele takich smaczków. Możliwe, że na większość z nich, nie zwrócimy nawet uwagi.
- W misjach gdzie bierze udział cała trójka bohaterów, będą widniały portrety, które mogą migać rożnymi kolorami. I np. postać migająca na czerwono, może symbolizować, że jest ona w krytycznej sytuacji i potrzebuje naszej asysty, bądź zdalnego przełączenia na nią, w celu uniknięcia śmierci. Biały z kolei, może symbolizować taktyczną przewagę.
- Wspaniała fizyka wody
- Wszelkie ulepszenia i bronie jakie zakupimy, pozostaną już w naszym ekwipunku na zawsze
|
|
|
|