Temat: Gta v
View Single Post
stare 04.09.2013, 12:34   #35
Malfurion
 
Avatar Malfurion
 
Zarejestrowany: 03.07.2009
Skąd: Ze Szmaragdowego Snu
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,482
Reputacja: 19
Domyślnie Odp: Gta v

Na swiecie, pojawil sie juz pierwszy playtest w formie tekstu. O to, co udalo sie przetlumaczyc polskim gracza (niektore rzeczy sam tlumaczylem )

Cytat:
- Policja jest dużo inteligentniejsza niż w IV. Ostrzeliwuje z dużej odległości z większą skutecznością

- Różne reakcje kierowców - niektórzy gdy do nich strzelamy chowają się za kierownicą i próbują nas przejechać

- Sterowanie helikopterem nie zostało zmienione choć jest teraz znacznie dokładniejsze

- bardzo zróżnicowany świat

- bohaterowie są kompletnie różni

- recenzent został zmiażdżony i wypluty. Gra bajka

- Jazda po nierównościach ma wpływa na to jak zachowuje się pojazd.

- W rozgrywce będą sekundowe decyzje do podjęcia.

- Każdy przód sklepu jest jedyny w swoim rodzaju.

- Koło wyboru broni przechowuje każdą zdobytą broń i nigdy jej nie stracisz nawet jak nie bedziesz mieć do niej naboi.

- Minigun natychmiast niszczy pojazdy.

- Policja jest praktyczniejsza i wrażliwsza

- Przechodnie różnie reagują na kradzieże pojazdów, również na szybkość samochodu i celowanie do nich z broni.

- Każdy typ pojazdu posiada unikalny handling, dla przykładu pick-up nie trzyma się tak drogi jak supersamochód.

- Ujawniono nazwy pięciu misji: Repossession, Three's Company, Derailed, Nevous Ron i Vinewood Babylon.

- Franklin ma natychmiastowy dostęp do supersamochód.

- Kierowcy pomogą ci przewrócić pojazd na koła po kolizji.

- Jednym ze spotkań występujących swojego rodzaju jest, na przykład Lamar zachowujący się agresywnie wobec włóczęgi.

- Lamar kopie pistolet w stronę Franklina.

- Wypadek samochodowy pozostawia ślad z paliwa, co może z kolei z kolei zostać wykorzystane do wysadzenia go.

- Sterowanie helikopterem jest podobne z IV.

- Kolorowe rozbłyski na ekranie sygnalizują przełączanie się do danego charakteru. Rozbłysk Michaela jest niebieski, Franklina zielony, a Trevora pomarańczowy.

- Lądowanie helikopterem jest prostsze, mniej zabawy w idealne lądowanie.

- "Wykolejenie" obejmuje Trevora ścigającego pociąg z ładunkiem motoscrossów (Wszystko co musiałeś zrobić było śledzić cholerny pociąg Trevor).

- Pora nocna jest bardziej realistyczna, jedynym źródłem świata były reflektory pojazdu Trevora, wielkie usprawnienie ciemności z IV.

- Napisy z neonów wydają charakterystyczne brzęczenie.

- Zwierzęta skomlą gdy potrąci je pojazd.

- Zdolność do strzelania podczas leżenia i toczenia beczek powraca z Maxa Payne'a 3.

- Realizm silnika, taki jak klekotanie i czarny dym wydobywający się spod pokrywy silnika.

- Misja "Vinewood Babylon" polega na użyciu broni takiej jaką Bruce Willis użył do zestrzelenia Jack Blacka w filmie The Jackal.
- Przerywniki filmowe są płynne - kamera podąża w prawo z widokiem kinowym.

- Właścicielem Chopa jest Lamar, nie Franklin.

- Mechanizm punktów kontrolnych.

- System Wanted Level jest podobny do tego z filmu Drive!

- W grze mają pojawić się takie drobnostki jak np. dźwięk chłodzącego się silnika po jego uprzednim wygaszeniu. Autor tekstu twierdzi, że w grze może pojawić się wiele takich smaczków. Możliwe, że na większość z nich, nie zwrócimy nawet uwagi.

- W misjach gdzie bierze udział cała trójka bohaterów, będą widniały portrety, które mogą migać rożnymi kolorami. I np. postać migająca na czerwono, może symbolizować, że jest ona w krytycznej sytuacji i potrzebuje naszej asysty, bądź zdalnego przełączenia na nią, w celu uniknięcia śmierci. Biały z kolei, może symbolizować taktyczną przewagę.

- Wspaniała fizyka wody

- Wszelkie ulepszenia i bronie jakie zakupimy, pozostaną już w naszym ekwipunku na zawsze
__________________
Malfurion jest offline   Odpowiedź z Cytatem