Gingers - dzięki

Okazało się że maskę kolorowałem dobrze, łącznie z kanałem Alpha, to multipler mieszał
Tak więc patterny zaczęły działać, wyeksportowałem schody do gry i nawet wyglądają przyzwoicie
Screen
Będę musiał poprawić mapę w miejscu gdzie są tralki bo coś dziwnego dzieje się na nich z teksturą.
Cień pada od płytek podłogowych wymaganych dla spiralnych schodów, jeszcze nie wiem jak to zmienić. Potem czeka mnie cała zabawa ze zmienianiem punktów wejścia i wyjścia ze schodów i dorobieniem balustrady do kompletu

... Ale jestem dobrej myśli
Przepraszam z podwójny post ale nie wiem czy po edycji starego forum zaznacza go jako nowy...
W każdym razie; schody są w większej części zrobione, simowie bez problemu ich używają. Zostały 2 rzeczy. Poprawki tekstur i zmiana pola zajmowanego przez obiekt.
I tu moje pytanie, czy ktoś wie jak to się robi? Bo mimo że w TSRW dopasowałem wszystko pod nowy mesh to w grze dalej schody zajmują 2x2 kratki u dołu i u góry