View Single Post
stare 04.10.2013, 20:46   #3
Seraf
 
Avatar Seraf
 
Zarejestrowany: 17.07.2013
Płeć: Mężczyzna
Postów: 20
Reputacja: 10
Domyślnie

Gingers - dzięki Okazało się że maskę kolorowałem dobrze, łącznie z kanałem Alpha, to multipler mieszał

Tak więc patterny zaczęły działać, wyeksportowałem schody do gry i nawet wyglądają przyzwoicie

Screen

Będę musiał poprawić mapę w miejscu gdzie są tralki bo coś dziwnego dzieje się na nich z teksturą.
Cień pada od płytek podłogowych wymaganych dla spiralnych schodów, jeszcze nie wiem jak to zmienić. Potem czeka mnie cała zabawa ze zmienianiem punktów wejścia i wyjścia ze schodów i dorobieniem balustrady do kompletu ... Ale jestem dobrej myśli

Przepraszam z podwójny post ale nie wiem czy po edycji starego forum zaznacza go jako nowy...

W każdym razie; schody są w większej części zrobione, simowie bez problemu ich używają. Zostały 2 rzeczy. Poprawki tekstur i zmiana pola zajmowanego przez obiekt.
I tu moje pytanie, czy ktoś wie jak to się robi? Bo mimo że w TSRW dopasowałem wszystko pod nowy mesh to w grze dalej schody zajmują 2x2 kratki u dołu i u góry

Ostatnio edytowane przez Ilona : 04.10.2013 - 21:04
Seraf jest offline   Odpowiedź z Cytatem