Hmm... ale mi w Simsach zawsze podświetla obiekty na które najadę myszką... W większości gier (a przynajmniej w tych, w które ja gram), gdzie się klika, żeby wejść w interakcję z obiektem/postacią w jakiś sposób się wyróżnia ten obiekt - czy to przez podświetlenie czy to przez obramowanie. A obramowanie przynajmniej nie zmienia kolorów obiektu. Jak już ktoś wspomniał, świetna sprawa, kiedy kilka przedmiotów leży obok siebie
Ogólnie filmik mi się spodobał, nie było w nim nic zaskakującego, to fakt, ale można było w końcu zobaczyć interfejs, który jest całkiem w porządku. Kilka funkcji zmieniło ułożenie, ale to kwestia przyzwyczajenia, bulwersowanie się z tego powodu przypomina mi zapaleńców WoWa, którzy tragedię robią jeśli w którejś grze minimapa nie jest w prawym górnym rogu

Chociaż i mnie na obecną chwilę dziwnie się patrzy na kolejkę zadań w lewym dolnym rogu, to i tak twierdzę, że kilka dni gry i będzie to tak samo naturalne jak lewy górny róg
Plotki o wampirach mogły się wziąć stąd, że w pewnym momencie w interakcjach pojawiło się "Opowiedz dowcip o Wampirach". Jeśli mam rację i to jest jedyny powód plotek, to szanse na ich pojawienie się w podstawie określam jako marne. Raczej wyglądało to na drobny smaczek podobny do spotykania postaci znanych z poprzednich odsłon gry.
Czy kupię grę? Na ten moment nie wiem. Filmik z trybu życia mnie z jednej strony pozytywnie nastawił, jednak z drugiej podkreślił niesmak do niektórych elementów. Ładowanie przy przechodzeniu na parcele od początku było minusem, teraz on się pogłębił przez to, że po wybraniu celu podróży ekran od razu się ładuje, w środku rozmowy. Przecież mogłyby jednak Simy podejść do tego budynku (lub krawędzi mapy w przypadku zmiany dzielnicy) i dopiero aktywować pasek ładowania. Niektóre animacje, na które zwrócili już uwagę poprzednicy też są zdecydowanie do poprawy, dlatego z decyzją czekam, aż po premierze pojawią się recenzje, gameplaye i przede wszystkim gracze chętni odpowiedzieć nawet na najbardziej głupie pytanie