Cytat:
Napisał NaNiKo
A jak wyobrażacie sobie 8 akcji w kolejce na dole? Będzie szło do góry ;d?
|
Nie jestem pewna, ale o ile dobrze widziałam to idzie to do góry, ale pojawiają się chyba tylko 3-4 akcje najbliższe.
Cytat:
Napisał Malin
"Głowa" przy interakcjach - a po kiego grzyba mi to? Nigdy mi to nie było do szczęścia potrzebne, więc nie przeszkadza mi zupełnie, że z niej zrezygnowali. To nawet lepiej, że jej nie ma.
|
Mi też jakoś nie jest ona potrzebna. Czasem nawet mnie denerwowała :p
Cytat:
Napisał Effie
Ładowanie przy przechodzeniu na parcele od początku było minusem, teraz on się pogłębił przez to, że po wybraniu celu podróży ekran od razu się ładuje, w środku rozmowy. Przecież mogłyby jednak Simy podejść do tego budynku (lub krawędzi mapy w przypadku zmiany dzielnicy) i dopiero aktywować pasek ładowania.
|
Tak, to dosyć duży minus. Dziwnie to wygląda jak w czasie rozmowy nagle jest ekran ładowania.. Ani nigdzie po taksówke nie chodzą ani nic..
Cytat:
Napisał Skromny Pan Mroczności
Ale ta śmierć była głupia xD W dwójce żeby sima zabić bez kodów to trzeba się trochę nagimnastykować, a tutaj chwila nieuwagi i sim umiera sam. Poza tym jakbym ja grał w taki sposób jak oni, to od razu bym się zanudził  Ale same możliwości gry są fajne i mam nadzieję, że całe otoczenie jest takie fajne a nie tylko te elementy które pokazali.
|
Co do śmierci - obawiam się, że ich obietnice że śmierć sima poprzez śmiech będzie rzadka, okażą się nieprawdą. Nie przeszkadza mi taka śmierć o ile rzeczywiście będzie rzadka, a nie że zrobią byle co, dom im sie podpali, cokolwiek i nagle śmierć.