Cytat:
Napisał Irbis
Lista braków, do której ktoś podał odnośnik, jest jak dla mnie trochę żałosna. Wpisuje się to, co było w jedynce lub dwójce lub trójce i podaje jako braki czwórki. No litości.
Kto i kiedy powiedział, że w podstawie (!) czwórki ma być wszystko co było w trzech poprzednich podstawach? Jestem pewna (na 99%), że gdyby powtórzyli poprzednie odsłony, byłoby jedno wielkie biadolenie, że nawet nie potrafią nic nowego wymyślić.
|
Ale w tej serii właśnie najważniejsze jest to,by coraz to nowsza część była lepsza,bardziej fukncjonalna i tak było,aż do czasów tej części ...W czwórce są okrojone rzeczy,które były we wszystkich podstawach jako po prostu podstawowy element gry i gra ma się coraz to bardziej rozwijać ,a oni projektując TS4 mieli taki schemat -dodamy 1 rzecz,odejmiemy 2 rzeczy,no co to ma być.Oni powinni robić tak - W trójce był otwarty świat - tutaj go udoskonalimy ,a oni cofają się do starych ,przeterminowanych rozwiązań z 2001 roku jak niemowlę zaminiające się w dziecko czy brak otwartego świata.Ta część powinna zawierać wszystkie elementy w poprzednich części + nowości i udoskonaleń,a ona zawiera rozwiązania z przed 10 lat ,parę nowości i masę okrojeń.I tak jak pisałem - Ta seria się rozwijała aż do TS4,bo tutaj oni zwyczajny zastój i co z tego,że mam parę nowości,skoro nie mam rzeczy do których od zawsze byliśmy przyzwyczajeni.Może w 2001 czy w 2004 roku (podczas premiery 1 i 2) ludziom wystarczał zamknięty świat i przemiana niemowlęcia w dziecko,ale teraz takie coś napewno nie wystarczy.