View Single Post
stare 01.09.2014, 17:36   #3452
wenon
 
Zarejestrowany: 01.08.2014
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 66
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 4 - komentarze do newsów

Kurcze, właściciele fanowskich portali już grają, tez bym chciał Jak tylko wybije północ i data zmieni się z 3 na 4 to biorę się za granie xd O jak dobrze, że jeszcze miesiąc wakacji mam i mogę zarywać noce
Wyszła już pierwsza aktualizacja sims 4 jakby co xd
Spoiler: pokaż
Poważne błędy/Załamywanie się gry:

Usunięto błąd w trybie budowania, który powodował, że gra uznawała ogrodzenia za pokoje.
Usunięto błąd w narzędziu Stwórz Sima, który mógł występować po zablokowaniu i odblokowaniu komputera.

Błędy/Problemy:

Usunięto błąd, który powodował, że obiekty: garnitur męski „Zabłyszcz”, „Błysk i brzuch”, „Wielki Kapelusz Wstydu”, „Gwieździste okulary” oraz bar „Tiki” po ponownym wczytaniu gry nie pamiętały, że są odblokowane.
Usunięto kilka błędów związanych z Simami, którzy próbowali pójść na randkę z Kosiarzem, co mogło powodować brak reakcji gry. Kosiarz nadal Cię kocha, jest tylko za bardzo zajęty, by umawiać się na randki z każdą zadurzoną w nim Simką, która stara się o jego uwagę.
Usunięto kilka błędów, które powodowały nieprawidłową hibernację niemowląt w wyposażeniu rodziny, co prowadziło do poważnych problemów:
Obecnie możesz wyjść z trybu budowania, gdy nie znajdujesz się na swojej parceli domowej, jeśli niemowlę zostało nieprawidłowo zostawione w wyposażeniu parceli domowej.
Gra nie będzie się już zawieszała, jeśli spróbujesz podzielić rodzinę, gdy niemowlę znajduje się na parceli oraz w wyposażeniu rodziny.
Dzielenie i łączenie rodzin nie będzie już powodowało powstawania rodzin niegrywalnych z powodu pozostawienia niemowląt w wyposażeniu rodziny.
Niemowlęta nie będą już blokowane w wyposażeniu rodziny, gdy wszyscy pozostali Simowie w tej rodzinie umrą.
Niemowlęta nie będą multiplikowały się zostawione w wyposażeniu rodziny podczas edycji parceli w narzędziu zarządzania światami.
Usunięto błąd, który występował podczas łączenia rodziny z Galerii z inną rodziną, co uniemożliwiało wczytanie rodziny w trybie życia.
Obecnie można już modyfikować twarz i resztę ciała nowego Sima, dodanego do aktywnej w grze rodziny za pomocą narzędzia Stwórz Sima i po przejściu do zarządzania światami.
Publikacja do Galerii parceli ze skalowanymi obiektami (za pomocą kodu Shift + [,]) będzie obecnie zachowywała informację o powiększeniu tych obiektów, aby mogli je podziwiać inni gracze.

Problemy z Galerią:

Usunięto błąd, który mógł powodować brak reakcji gry podczas próby zapisania parceli do biblioteki.
wenon jest offline   Odpowiedź z Cytatem