Maz mojej simki stal sie wczoraj staruszkiem, ona nadal jest dorosla. Kazalam im przystapic do bara-bara - najpierw w obserwatorium astronomicznym, a tuz po tym w lozku (tym razem z opcja "Postaraj sie o dziecko"). Maz mial bardzo niski poziom energii, wiec mialam nadzieje, ze po wszystkim po prostu grzecznie zasnie. On jednak tuz po drugim razie wstal z lozka i padl na ziemie. Przyszedl Mroczny Kosiarz i pojawil sie komunikat, ze moj sim umarl z przemeczenia

Na szczescie simka zaszla w ciaze, rzutem na tasme
Zlobek to nie jest taka najgorsza opcja, ale znalazlam w niej blad - moja simka ma tez dziecko w wieku szkolnym, ktore wraca do domu wczesniej, niz ona. Mlodsze dziecko w tym samym momencie wraca ze zlobka. To troche wkurzajace, bo dziecko w wieku szkolnym moze tylko rozmawiac z niemowleciem, nie potrafi sie nim zajac, a niemowle ryczy w domu, dopoki simka nie wroci z pracy.
Wielozadaniowosc tez moglaby byc nieco bardziej dopracowana, teraz sim nie ma mozliwosci rozmowy z innymi podczas wielu czynnosci, np. przy lowieniu ryb.
Cytat:
Ogrodnictwo. Po co ta umiejętność, skoro z wyhodowanych warzyw/owoców nic nie ugotujemy, nijak ich nie przetworzymy? Bezsens. Zaznaczyć tu trzeba, że w TS3 ogrodnictwo od podstawki = przetwarzanie plonów od podstawki.
|
Moja simka gotuje z wyhodowanych warzyw. Korzystajac z opcji "Gotuj" na lodowce mozna zaznaczyc cos w stylu "Uzyj swiezych skladnikow" i warzywa, ktore mam wyhodowane zaznaczaja sie w przepisach na zielono - domyslam sie, ze to wlasnie ich simka uzywa wtedy do gotowania danej potrawy. Koszt jej przyrzadzenia tez sie wtedy zmniejsza.