Cytat:
Napisał Lea
No to d... A tak w ramach żarciku: znajomy wyliczył że zadanie symulacyjne pt. TS2 wymaga mocy obliczeniowej w kwadracie liczby wszystkich simów uczestniczących kiedykolwiek w rodzince. Innymi słowy powyżej pewnego pokolenia nie istnieje komputer klasy PC który mógłby rozwiązać takie zadanie.
|
Twojemu znajomemu pewnie nie zajęło to obliczenie więcej niż jeden dzień, a Maxis przez trzy lata (podobno tyle trwały prace nad grą) na to nie wpadł ...
To prawda, gra jest niedopracowana - takie rzeczy można sprawdzić na wczesnym etapie projektowania. Żebyś wiedziała co się dzieje z dużymi domami ... ludzie piszą że niektóre dają się używać tylko w trybie budowania (te publiczne). Próba wejścia na nie w grze (wyjazd na parcele publiczną) potrafi zająć całkiem mocnemu komputerowi (P4 3,2GHz / 1GB RAM / Radeon9800 ) ponad 12 godzin!!! ... ktoś tu się przeliczył z możliwościami sprzętu, albo cała gra jest tylko konwersją z konsoli (w takim przypadku byłby to "normalny" objaw - konsolowe wersje mają ograniczony tryb budowania)
Teraz doszedł jeszcze jeden - poważny - problem.
Wszystkie obiekty projektowane w programie "Majster+" jakie gracz ma na dysku są dołaczane do
każdego domu wysyłanego na serwer EA Games ... mam nadzieje że jak im serwer padnie to zauważą że "coś nie teges" (na pierwsze informacje zareagowali tekstem "... no problem"). Teraz typowy "upload" ma minimum 30MB, a trafiają się takie po 200 i więcej ... ale będzie jazda ...