na stronie
www.simpassion.simy.pl opublikowano artyuł z OFICJALNYMI informacjami z nocnego dodatku
oficjalne bo przetłumaczone z zagranicznych newsów i czatu z Tim-em
Oto i ten artykuł:
Oto co nowego znajdziesz w dodatku The Sims 2: Nocne życie:
+ nowe sąsiedztwo - centrum miasta, w którym można będzie zrobić zakupy, umówić się na randkę, miło spędzić czas a nawet osiedlić się. W centrum miasta znajdziesz między innymi francuskie bistra, restauracje wzorowane na latach 50-tych i nocne kluby;
+ nowe rozmiary parcel, w tym 2x2, 1x3, 2x4 i więcej;
+ kilka wspaniałych ubranek przeznaczonych dla małych dzieci, w tym maleńkie słodkie czapeczki przypominające zwierzaki;
+ wiele nowych rodzajów jedzenia, w tym takie, które można będzie przygotować w domu, jak np. romantyczny deser oraz takie, które dostępne będzie tylko w restauracjach, jak np. przyrumienione na ogniu krewetki z limonką;
+ wiele nowych interakcji, w tym flirtowanie w trakcie posiłku, możliwość zapytania innych Simów o ich pragnienia i obawy, wiele sposobów zobaczenia o czym myślą twoi przyjaciele;
+ postacie wampirów, którymi można będzie sterować tak, jak obcymi i zombie. Wampiry cechować będzie wyjątkowo biała karnacja skóry. Nie będą też posiadać odbicia w lustrze. Wampiry nie będą żywić się jednak krwią innych Simów ale normalnym pożywieniem. Twój wampir będzie mógł ukąsić, a właściwie pocałować innego Sima (dotyczyć będzie to nastolatków i starszych Simów) i przemienić go w wampira (wampiryzm nie jest cechą genetyczną). Twój wampir będzie również zmuszony prowadzić nocny tryb życia gdyż może spłonąć w promieniach słońca, co wcale nie jest zabawne. Jeżeli jednak twój wampir znajdzie się w promieniach słońca aby ustrzec go od śmierci musisz go stamtąd jak najszybciej zabrać i odprowadzić na odpoczynek, najlepiej do ekskluzywnej wyściełanej trumny. Simowie zaglądający do trumny, w której wypoczywa jakiś wampir mogą zostać przez niego wystraszeni na śmierć. Wampiry będą mogły zawierać związki małżeńskie i mieć dzieci. Najwspanialszą jednak rzeczą jest to, że wampiry będą mogły latać dookoła nad stołami i różnymi przedmiotami niczym nietoperze;
+ nową aspirację - przyjemność;
+ ponad 130 nowych obiektów;
+ kręgielnie;
+ sprzęt karaoke, przy pomocy którego Sim będzie mógł zaśpiewać solo lub z innym Simem;
+ stolik do gry w pokera;
+ kanapy i bary, które można będzie układać z segmentów w dowolne kształty;
+ dywany, w tym dywany do dziecięcego pokoju. Dywan ułożony zbyt blisko kominka może zająć się od ognia;
+ drzwi garażowe;
+ ściany sięgające połowy wysokości normalnych ścian, w tym półprzezroczyste;
+ dyskotekową podłogę taneczną, masę różnego rodzaju oświetlenia, neonów, po prostu oświetleniową krainę cudów;
+ samochody. Wszyscy Simowie opuszczający dom o tej samej porze będą mogli skorzystać z jednego pojazdu. Jedna rodzina będzie mogła mieć kilka samochodów i będziesz mógł wskazać który Sim ma skorzystać w danej chwili z którego z nich. Rodzice będą mogli podwieźć samochodem swoje pociechy do szkoły. Samochody nie będą wymagały uzupełniania zapasu olejów napędowych gdyż zaopatrzone są w wewnętrzny reaktor i niekończące się zasoby wody, dzięki czemu są bardzo przyjazne dla środowiska. Simowie nie będą musieli robić prawa jazdy aby wyruszyć w świat. Samochód będą mogli prowadzić nastolatkowie i starsi Simowie. Będzie pięć typów samochodów - hatchback, sedan, pickup, minivan i samochód sportowy każdy w kilku kolorach. Samochody będą wyposażone w odbiorniki radiowe i światła. W samochodach Simowie będą mogli robić bara-bara (ta opcja jak i wiele innych dostępna będzie również w przypadku kabiny do robienia zdjęć);
+ nowe postacie niegrywalne (NPCs), w tym odpowiedniczkę panny Stanisławy z The Sim zaopatrzoną w szydełko i uwielbiającą grę w kręgle, swatkę (będziesz mógł poprosić ją o pomoc w znalezieniu partnera/partnerki na randkę; od tego ile jej zapłacisz zależeć będzie sukces twojej randki), kelnerów, kelnerki, szefów kuchni i DJów;
+ możliwość zobaczenia sąsiedztwa. Będzie ją można włączyć i wyłączyć;
+ nowe wspaniałe wyjściowe fryzury;
+ nową nagrodę aspiracji (ReNuYu-Senso Orb), przy pomocy której można będzie zmienić aspiracje Simów;
+ masę nowej muzyki;
+ nowy wolny rodzaj tańca (w czasie tańca twój Sim stąpać będzie na palcach innego Sima) a także taniec grupowy " Smustle";
+ nowe możliwości tworzenia postaci Simów. Teraz tworząc Sima oprócz rzeczy takich jak kolor włosów będziesz mógł również włączyć i wyłączyć użycie perfum, kondycję, wampiryzm i nie tylko. Jeżeli dobrze to wszystko dobierzesz twój Sim szybko będzie wspinać się po szczeblach kariery społecznej;
+ perfumy, które można będzie kupić w mieście. Użycie perfum będzie jedną z nowych interakcji społecznych. Jedni Simowie lubią perfumy, inni nie
+ możliwość zabrania ze sobą przez Simów nagród a nawet nagrobków w czasie przeprowadzki z jednego domu do drugiego;
+ nowy przycisk w interfejsie pozwalający przełączać się pomiędzy dniem a nocą;
+ możliwość bezpośredniego przejścia do innego domu w sąsiedztwie z pominięciem powrotu do ekranu okolicy. Nadal nie będzie można jednak odwiedzać sąsiadów;
+ możliwość zaproszenia całej grupy Simów dzięki jednemu tylko połączeniu telefonicznemu zamiast wykonywania rozmów z każdym z nich osobno