Wysłałam maila do Centrum pomocy technicznej EA z opisem mojego problemu. Jakis tam gosciu(pewnie jakiś przedstawiciel) odpisał, że The Sims\The Sims 2 płytke nr 1 wymieniają, tylko trzeba miec paragon, ja mam i tak mu odpisałam, to on mi na to, żebym wysłała im grE(pełny komplet: wszystkie płyty, instrukcje, pudełko, paragon) na adres:
GAMETRIX
ul.Domaniewska 39A
Budynek C4, pokój 420
02-672 Warszawa
Do pudełka mam jeszczę dołączyć kartke z adresem zwrotnym oraz nr tel. Jak otrzymaja paczkę gra zostanie wymieniona i odesłana! Tak wie problem mam z głowy! Jutro ide na poczte! Napisałam to wszystko, bo ktos mówił, że tez ma taki proble, więc niech juz nie wysyła maili tylko grę do Wa-wy!

Także jak macie jakis problem to do Centrum Pomocy Technicznej!!! na
www.ea.pl i tam jest zakładka Centrum Pomocy.