View Single Post
stare 28.11.2005, 14:11   #3
Cannabis
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Mam ! Znalazłam na stronie www.ea.pl rozwiązanie.

Cytat:
Nie mam instrukcji lub ją zgubiłem.
Pytanie: Nie mam instrukcji lub ją zgubiłem.
Odpowiedź: Jeżeli ostatnio kupiłeś jeden z naszych tytułów i w pudełku nie ma instrukcji, prosimy o jego zwrot do miejsca zakupu – z przyjemnością dostarczymy Ci instrukcję. Dotyczy to wszystkich materiałów, których brakuje w zakupionej grze. Jeżeli kupiłeś grę na PC w wersji „Classics”, instrukcję znajdziesz w postaci elektronicznej na płycie CD. Plik z instrukcją umieszczono w katalogu o nazwie „docs” lub „manuals”. Wybierz katalog z odpowiednim językiem, a następnie otwórz plik za pomocą programu „Adobe Acrobat Reader”. Jeœli nie masz go w systemie, wersję istalacyjna znajdziesz na płycie CD. Jeżeli zgubiłes instrukcję, możesz ją od nas otrzymać, dotyczy to również gwarancji znajdującej się na ostatniej stronie instrukcji. Prosimy o przesłanie dowodu zakupu i odpowiedniej opłaty za instrukcję na poniższy adres. (lista opłat znajdujê siê pod listą adresów)
Electronic Arts Ltd Customer Support 2000 Hillswood Drive Chertsey Surrey KT16 0EU
Opłaty sa następujące: PC £3.00 PSX £3.00 PS2 £3.00 X-Box £3.00 Game Cube £3.00
Prosimy nie wysyłać gotówki poczta, ponieważ nie możemy jej w ten sposób przyjąć. Może też zaginąć po drodze. Prosimy o wysłanie czeku lub polecenia przelewu opiewajacego na odpowiednią kwotê. Jeœli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj siê z nami poprzez sekcjê ASK EA znajdującą siê na naszej stronie internetowej. Ufamy, że to pomoże
  Odpowiedź z Cytatem