Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... To tak się robi

! Dzieki wielkie, SYLVANA

Czyli będzie to tak:
Aby wpisywać kody w The Sims 2 musisz najpierw otworzyć konsolę poleceń, naciskając kombinację ctrl-shift-c. Zwróć uwagę na fakt, że konsola odróżnia wielkie litery od małych. Poniżej znajdziesz opis wybranych kodów:
help: wyświetla listę wszystkich dostępnych kodów
help [kod]: wyświetla informacje na temat podanego kodu
exit: zamyka okno kodów
expand: zwiększa lub zmniejsza okno kodów
moveObjects on/off: Usuwa ograniczenie konturowe dla rozmieszczania obiektów
w trybie kupowania i budowy. Usuwa ograniczenia dotyczące kursora ręki
w odniesieniu do używanych obiektów oraz obiektów normalnie unieruchomionych. Użycie tego kodu może powodować problemy z elementami gry, wyznaczaniem ścieżek, generowaniem i przemieszczaniem obiektów ukrytych itp. Zwróć uwagę, że ten kod umożliwia kasowanie obiektów, których normalnie nie można usuwać, takich jak Simowie, skrzynki pocztowe i pojemniki na odpadki. Jeśli skasujesz te obiekty, nie będzie możliwości odzyskania ich, więc uważaj!
aging – on/off: Zatrzymuje starzenie się Simów. Może to zakłócić starannie dostrojoną równowagę gry, a mały Jasio nigdy nie urośnie, więc ten kod również należy traktować z rezerwą.
slowmotion [parametr]: Kod slowMotion wymaga jednego parametru – współczynnika spowolnienia (na przykład slowMotion 4). Parametr ten może przyjmować wartości od 0 (normalna prędkość) do 8 (najmniejsza prędkość).
autoPatch - on/off: Ten kod umożliwia ponowne włączenie powiadomień o dostępnych aktualizacjach dla The Sims 2. Włącz funkcję Autopatch i przejdź do przeglądarki elementów własnych (mały przycisk „płatka śniegu" na panelu interfejsu, na ekranie okolicy). Jeśli jakaś aktualizacja będzie dostępna, na ekranie monitora pojawi się pytanie, czy chcesz ją pobrać.
boolProp enablePostProcessing true/false: Umożliwia korzystanie z kodów obróbki (patrz niżej), bardzo przydatnych podczas przygotowywania filmów (również patrz niżej). Zwróć uwagę na fakt, że aby korzystać z tego kodu, musisz mieć kartę graficzną obsługującą funkcję cieniowania pikseli (pixel shaker). Jeśli użyjesz tych kodów, nie mając karty obsługującej cieniowanie pikseli, ekran najprawdopodobniej częściowo ściemnieje i nie wróci do normalnego wyglądu, dopóki nie wyłączysz funkcji "enablePostProcessing". Jeśli ją włączysz, podczas wyświetlania sceny filmowej również mogą pojawić się niepożądane efekty graficzne.
bloom [r g b x] (rgb oznacza kolor) (x to wartość zamglenia) [0.0 - 1.0]: Ten kod wprowadza efekt zamazania obrazu, jak w filmowej reminiscencji. Aby zadziałał, wcześniej trzeba użyć kodu boolProp enablePostProcessing true.
vignette [centerX centerY X] (X to współczynnik winietowania) [0.0 - 1.0]: Dodaje efekt zamglenia wokół wskazanego punktu. Wpisanie „vignette 0.5 0.5 0.5" powinno dodać nieco zamazanych punktów na krawędzi ekranu. Maksymalne zamazanie uzyskuje się przez wpisanie vignette 0.5 0.5 1.0. Aby ten kod zadziałał, wcześniej trzeba użyć kodu boolProp enablePostProcessing true.
filmGrain [parametr] [0.0-1.0]: Ten kod sprawia, że obraz staje się ziarnisty. Aby zadziałał, wcześniej trzeba użyć kodu boolProp enablePostProcessing true.
letterBox [parametr] [0.0-0.4]: Dodaje do obrazu efekt ramki. Aby ten kod zadziałał, wcześniej trzeba użyć kodu boolProp enablePostProcessing true.
The Sims na Studiach
Jeśli chcesz wprowadzić kody do gry The Sims 2 Na studiach, najpierw otwórz konsolę komend, jednocześnie wciskając klawisze Ctrl-Shift-C. Zauważ, że istotna jest wielkość liter wpisywanych kodów.
Nowe kody w The Sims 2 Na studiach:
changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety]: zmienia typ odpowiedniej parceli (mieszkalna, publiczna, bractwo, akademik, tajne stowarzyszenie). Zanim zmienisz typ parceli używając tego kodu, sprawdź, czy nie mieszka tam żaden Sim. Aby użyć tego kodu, wejdź do parceli, której typ chcesz zmienić, a następnie wpisz kod, wybierając jedną z podanych opcji.
boolProp dormSpecificToolsDisabled true/false: uruchamia tryb budowy/kupowania, który byłby normalnie wyłączony na parceli akademika.
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false: umożliwia użytkownikowi obracanie dowolnego obiektu skokowo, o 45 stopni, zamiast obrotów o 90 stopni, stosowanych w przypadku większości obiektów.
W The Sims Nocne Życie nic ciekawego tam nie ma (z kodów, oczywiście

), a Biznesu nie mam, a wiec niech ktoś da do Biznesu, bo komuś może się przydać! POZDRAWIAM!