View Single Post
stare 13.08.2006, 18:48   #324
*ania500*
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał Nergallik
Takie rozwiązanie byłoby idiotyczne, bo w The Sims 1: Zwierzaki. można było kierować zwierzętami... zresztą... po co robili by paski pragnień, potrzeb i pozostalych rzeczy jesli gracz musialby poznawac to po zachowaniu psa/kota/rybek/czegos tam innego?? Byłoby to absurdalnie głupie... zresztą na jednym ze screenów widać że nad psiakiem wisi sobie zielony kryształek, a kursor pokazuje mozliwosc przemieszczenia sie w dane miejsce... więc na 100 % bedzie mozna kierować zwierzakami (psami i kotami). Dodam jeszcze ze pojawiają się na pasku rodziny... a stamtąd każdą postacią/psem/kotem mozna poruszac...
Yyyy... z tego co wiem to w 1 nie można było kierować zwierzętami ;/ Tzn. można było zrobić tylko zwierzakiem "podejdź tu", tresować go itp., a na przykład "przynieść gazetę" czy "załatwić się" się nie można mu było kazać... Chodzi mi o to, że w 2-ce będzie tak samo jak w 1-ce, tzn. zwierzęta będą miały wolną wolę, a kierować nim, tak jak Simem będzie można sterować tylko za pomocą specjalnego kodu.

Pzdr

Cytat:
Napisał Zocha1994
A kiedy ten dodatek sie pojawi? Ciekawe czy bedzie mozna robic pasa tak jak ludzia?
Są różne teorie dotyczące daty wydania TS2 zwierzaków na PC. Naprawdopobniej będzie to 17 października.

Będzie można go robić "tak jak ludzia" .

Tutaj są zdjęcia:
http://www.simtimes.de/screens/pets_--_074.htm ,
http://www.simtimes.de/screens/pets_--_075.htm ,
http://www.simtimes.de/screens/pets_--_076.htm ,
http://www.simtimes.de/screens/pets_--_077.htm

Zachęcam do obejrzenia całej galerii Jest naprawdę świetna.

Pzdr :*

Ostatnio edytowane przez *ania500* : 13.08.2006 - 18:55
  Odpowiedź z Cytatem