Poradnik jest kierowany raczej do kreatorów tworzących nowe ubrania niż przeciętnego gracza, ale może komuś się przyda.
Gdy stworzymy ubranie w którym zaciążonej simce (lub simowi ;p) widać brzuszek nie awansuje ono automatycznie do rangi ubrania ciążowego. Możemy to zmienić za pomocą
SimPE i odrobiny pomyślunku. O to ostatnie z reguły najtrudniej.
Odpalamy SimPE i otwieramy plik z naszym ubrankiem (
plik -> otwórz). W
Drzewie zasobów wybieramy
Property Set i klikamy na to, co pojawi nam się w oknie po prawej stronie. W widoku wtyczki szukamy wartości o nazwie
„Category” i klikamy na nią.
I teraz należy odpalić pomyślunek

. Każdy rodzaj ubrania ma inny ciąg cyfr, który określa, w jakiej kategorii pojawiają się w grze. I tak, dla:
ubrania codziennego jest to
0x00000007
wizytowego
0x00000020
bielizny
0x00000040
kostiumu kąpielowego
0x00000008
ubrania sportowego
0x00000200
pidżamy
0x00000010
a ubranka ciążowego
0x00000100.
A zatem jeżeli chcemy, aby nasze ubranko było dostępne tylko jako ciążowe wpisujemy w miejsce poprzedniej wartości 0x00000100. Jeżeli chcemy, aby było dostępne w kilku kategoriach dodajemy obie wartości np.: codzienne i ciążowe = 0x00000107, ciążowe, bielizna i sportowe = 0x00000340 itp.
Po wpisaniu odpowiedniego ciągu cyfr wybieramy
Zatwierdź i
Zapisz.
Niestety, stworzone przez nas ubranko nie zastąpi ubrań od maxisa. Aby moc go używać w grze będziemy potrzebować dodatkowych hacków np.
Inseminatora lub
Pregnancy Wear Any Outfit (więcej o używaniu ubrań ciążowych
tu).
Na niczym nie wzorowane, sama na to wpadłam

.