Hmm, w zasadzie to wiele z nich jest i dobrych i złych:
Na Studiach: za długo to trwa, zbyt liniowo można się bawić (każdy student ostatecznie robi to samo... z pokolenia na pokolenie, nawet rozrywki studenckie są nudnawe), ale jakby nie było, można wówczas świetnie rozwinąć sima, po to by w dorosłym życiu łatwiej mu było znaleźć porządną kwaterę i robotę
Nocne Życie: subiektywnie nie widzę tam wad

Własny Biznes: konieczność posiadania solidnego zabezpieczenia finansowego na rozkręcenie biznesu, klienci walający się po domu jeśli mamy sklep na swojej parceli, ale dużo fajnych mebli i dodatków
Cztery Pory Roku: idealny (wg mnie) - uwielbiam smaczki typu dymiący komin w śnieżnej zamieci
Zwierzaki: nudny, mało wnoszący, ale zdecydowanie dobrze wyposażony jeśli chodzi o sprzęt dla simów
Podróże: dosyć ciekawy, ale bardzo wymagający (przy gorszym sprzęcie gra się przycina, nawet jeśli poprzednie dodatki działają płynnie)
Czas Wolny: nieziemsko denerwujące telefony o każdej porze dnia i nocy, w których adwersarz informuje naszego sima o tym, że coś go interesuje i żeby "trzymał tak dalej", poza tym fajna opcja omijania tych przygód w pracy (okienko "ignoruj")