Dla wszystkich którzy mieli ten sam problem przesyłam to co ea mi przeslalo i najwazniejsze że juz wszystko działa
Proszę wykonać następującą instrukcję:
1. Proszę wejć do folderu, w którym została zainstalowana gra The Sims 2: Rezydencje i ogrody.
2. Proszę w tym folderze zmienić nazwę pliku 'sims2ep9.exe' na 'sims2ep9.exe.OLD' (prawym przyciskiem należy kliknąć na plik, następnie na 'zmień nazwę')
3. Proszę pobrać następujący plik:
http://www.securom.com/support/custo...3/Sims2EP9.zip
4. Proszę rozpakować ten plik i wkleić nowo pobrany plik 'sims2ep9.exe' do folderu w którym została zainstalowana gra The Sims 2: Rezydencje i ogrody
5. Proszę uruchomić plik 'sims2ep9.exe'
O ile problem nadal występuje, proszę wykonać plik analizujący SecuROM (
http://www.securom.com/message.asp?m=analysis ) i wysłać pod adres
[email protected]
Jeżeli posiadają Państwo dodatek Osiedlowe życie, w tym wypadku należy wykonać podobną instrukcję (oto plik do pobrania:
http://www.securom.com/support/custo...7/Sims2EP8.zip ), ewentualnie oto link do patcha:
http://thesims2.ea.com/update/getpat...ppVersion=1.16 (
http://singshot.vo.llnwd.net/d1/down...2ep8_patch.exe)