![]() |
#7 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Cóż... Nie wiem za bardzo, do czego służy DDS Utilities (widzę, że jest to coś do ściągnięcia ze strony nVIDII), więc nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie...
Udało mi się natomiast stworzyć ten rekolor przy pomocy tego poradnika: http://ambertation.de/simpeforum/viewtopic.php?t=356 Jedyny problem jest w tym, że wstawiony przeze mnie obraz (jest on umieszczony jedynie na płótnie), pojawia się w grze jako lustrzane odbicie tego, co wstawiłem Wiem, że przy robieniu rekolorów do oryginalnych obrazów, za pomocą Photo Studio, jest opcja, by tekiego odbicia nie było (wiem to, bo robiłem już rekolory do oryginalnych obrazów). Nie wiem tylko, jak postąpić w przypadku tworzenie rekoloru do ściągniętego obrazu PS. Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to zrobienie tekiego odbicia, przed wstawieniem rysunku przez program, przez co w grze, wszystko będzie wyglądało normalnie Ostatnio edytowane przez viper_88 : 12.12.2005 - 08:57 |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|