![]() |
#1 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Wiecie... Wpisałem w wyszukiwarkę słowo "kody" i wyświetliło mi pare stron. Jednak żadna z nich nie mówi nic o wszystkich kodach. Czy ktoś mógłby podać wszystkie kody do theSims2? I nie podajcie mi linków do strony: http://forum.thesims.pl/showthread.php?t=18616 bo nie działa ona. Pojawia sie, że temat njie jest określony, czy coś takiego... Wiem, że takich tematów było wiele, ale jakoś żadne z nich nie działają... HELP!
|
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Własnie widze, że tego tematu nie ma hmmm.. I torche nieodpowiedni dział
![]() hmm może poszukaj w google, gdyz kodów jest naprawdę bardzo dużo i np. ja (nie wiem jak inni) nie jestem w stanie wypisać wszytskich ;p |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Zamiast bagatelizowac ten problem do napisac do admina albo zalozyc jeszcze raz :ashoot:
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Wszystkie kody masz w pliku ReadMe po instalacji gry:
Start > programy > EAGAMES > Thesims2 > ReadMe Start > programy > EAGAMES > Thesims2 Na studiach > ReadMe Start > programy > EAGAMES > Thesims2 Nocne życie > ReadMe Start > programy > EAGAMES > Thesims2 Własny Biznes > ReadMe |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... To tak się robi
![]() ![]() Aby wpisywać kody w The Sims 2 musisz najpierw otworzyć konsolę poleceń, naciskając kombinację ctrl-shift-c. Zwróć uwagę na fakt, że konsola odróżnia wielkie litery od małych. Poniżej znajdziesz opis wybranych kodów: help: wyświetla listę wszystkich dostępnych kodów help [kod]: wyświetla informacje na temat podanego kodu exit: zamyka okno kodów expand: zwiększa lub zmniejsza okno kodów moveObjects on/off: Usuwa ograniczenie konturowe dla rozmieszczania obiektów w trybie kupowania i budowy. Usuwa ograniczenia dotyczące kursora ręki w odniesieniu do używanych obiektów oraz obiektów normalnie unieruchomionych. Użycie tego kodu może powodować problemy z elementami gry, wyznaczaniem ścieżek, generowaniem i przemieszczaniem obiektów ukrytych itp. Zwróć uwagę, że ten kod umożliwia kasowanie obiektów, których normalnie nie można usuwać, takich jak Simowie, skrzynki pocztowe i pojemniki na odpadki. Jeśli skasujesz te obiekty, nie będzie możliwości odzyskania ich, więc uważaj! aging – on/off: Zatrzymuje starzenie się Simów. Może to zakłócić starannie dostrojoną równowagę gry, a mały Jasio nigdy nie urośnie, więc ten kod również należy traktować z rezerwą. slowmotion [parametr]: Kod slowMotion wymaga jednego parametru – współczynnika spowolnienia (na przykład slowMotion 4). Parametr ten może przyjmować wartości od 0 (normalna prędkość) do 8 (najmniejsza prędkość). autoPatch - on/off: Ten kod umożliwia ponowne włączenie powiadomień o dostępnych aktualizacjach dla The Sims 2. Włącz funkcję Autopatch i przejdź do przeglądarki elementów własnych (mały przycisk „płatka śniegu" na panelu interfejsu, na ekranie okolicy). Jeśli jakaś aktualizacja będzie dostępna, na ekranie monitora pojawi się pytanie, czy chcesz ją pobrać. boolProp enablePostProcessing true/false: Umożliwia korzystanie z kodów obróbki (patrz niżej), bardzo przydatnych podczas przygotowywania filmów (również patrz niżej). Zwróć uwagę na fakt, że aby korzystać z tego kodu, musisz mieć kartę graficzną obsługującą funkcję cieniowania pikseli (pixel shaker). Jeśli użyjesz tych kodów, nie mając karty obsługującej cieniowanie pikseli, ekran najprawdopodobniej częściowo ściemnieje i nie wróci do normalnego wyglądu, dopóki nie wyłączysz funkcji "enablePostProcessing". Jeśli ją włączysz, podczas wyświetlania sceny filmowej również mogą pojawić się niepożądane efekty graficzne. bloom [r g b x] (rgb oznacza kolor) (x to wartość zamglenia) [0.0 - 1.0]: Ten kod wprowadza efekt zamazania obrazu, jak w filmowej reminiscencji. Aby zadziałał, wcześniej trzeba użyć kodu boolProp enablePostProcessing true. vignette [centerX centerY X] (X to współczynnik winietowania) [0.0 - 1.0]: Dodaje efekt zamglenia wokół wskazanego punktu. Wpisanie „vignette 0.5 0.5 0.5" powinno dodać nieco zamazanych punktów na krawędzi ekranu. Maksymalne zamazanie uzyskuje się przez wpisanie vignette 0.5 0.5 1.0. Aby ten kod zadziałał, wcześniej trzeba użyć kodu boolProp enablePostProcessing true. filmGrain [parametr] [0.0-1.0]: Ten kod sprawia, że obraz staje się ziarnisty. Aby zadziałał, wcześniej trzeba użyć kodu boolProp enablePostProcessing true. letterBox [parametr] [0.0-0.4]: Dodaje do obrazu efekt ramki. Aby ten kod zadziałał, wcześniej trzeba użyć kodu boolProp enablePostProcessing true. The Sims na Studiach Jeśli chcesz wprowadzić kody do gry The Sims 2 Na studiach, najpierw otwórz konsolę komend, jednocześnie wciskając klawisze Ctrl-Shift-C. Zauważ, że istotna jest wielkość liter wpisywanych kodów. Nowe kody w The Sims 2 Na studiach: changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety]: zmienia typ odpowiedniej parceli (mieszkalna, publiczna, bractwo, akademik, tajne stowarzyszenie). Zanim zmienisz typ parceli używając tego kodu, sprawdź, czy nie mieszka tam żaden Sim. Aby użyć tego kodu, wejdź do parceli, której typ chcesz zmienić, a następnie wpisz kod, wybierając jedną z podanych opcji. boolProp dormSpecificToolsDisabled true/false: uruchamia tryb budowy/kupowania, który byłby normalnie wyłączony na parceli akademika. boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false: umożliwia użytkownikowi obracanie dowolnego obiektu skokowo, o 45 stopni, zamiast obrotów o 90 stopni, stosowanych w przypadku większości obiektów. W The Sims Nocne Życie nic ciekawego tam nie ma (z kodów, oczywiście ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Kody w The Sims 2 Własny biznes:
------------------------------------------ AddneighbortoFamilycheat [on/off] Umożliwia interakcję z niezależnymi Simami i włączenie ich do rodziny. Forcetwins Gdy Sim jest w ciąży, możesz wybrać tego Sima i wprowadzić podany kod. Sim urodzi bliźnięta. Plumbbobtoggle [on/off] Kod powoduje wyłączenie znacznika nad głowami Simów. Doskonałe dla filmowców. Kod usuwający ograniczenia w stawianiu ścian -Wciśnięcie klawiszy CTRL + ALT podczas umieszczania obiektu włącza ten kod -ograniczenia w stawianiu ścian zostaną usunięte. Można będzie łączyć dowolny obiekt naścienny ze ścianą zajętą już przez inny obiekt. |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
A czy można budować akademiki? Jezeli tak, to jak?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
A czy można budować akademiki? Jezeli tak, to jak?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Sorry za powtórzenie... ;/
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Kurczę, Mati, czytaj trochę. Sam podałeś dwa kody na budowę akademika.
I nie dawaj post pod postem. Pierwszy: boolProp dormSpecificToolsDisabled true/false: uruchamia tryb budowy/kupowania, który byłby normalnie wyłączony na parceli akademika. Drugi changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety]: zmienia typ odpowiedniej parceli (mieszkalna, publiczna, bractwo, akademik, tajne stowarzyszenie). Zanim zmienisz typ parceli używając tego kodu, sprawdź, czy nie mieszka tam żaden Sim. Aby użyć tego kodu, wejdź do parceli, której typ chcesz zmienić, a następnie wpisz kod, wybierając jedną z podanych opcji. |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|