Wróć   TheSims.PL - Forum > Dodatki z sieci > The Sims 2: Ooo... Muszę to mieć!
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 27.05.2006, 11:06   #1
Mati_7893
Guest
 
Postów: n/a
Post Wszyskie kody do The Sims! Wszystkie, co działają!

Wiecie... Wpisałem w wyszukiwarkę słowo "kody" i wyświetliło mi pare stron. Jednak żadna z nich nie mówi nic o wszystkich kodach. Czy ktoś mógłby podać wszystkie kody do theSims2? I nie podajcie mi linków do strony: http://forum.thesims.pl/showthread.php?t=18616 bo nie działa ona. Pojawia sie, że temat njie jest określony, czy coś takiego... Wiem, że takich tematów było wiele, ale jakoś żadne z nich nie działają... HELP!
  Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 27.05.2006, 11:10   #2
Kladź
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Własnie widze, że tego tematu nie ma hmmm.. I torche nieodpowiedni dział
hmm może poszukaj w google, gdyz kodów jest naprawdę bardzo dużo i np. ja (nie wiem jak inni) nie jestem w stanie wypisać wszytskich ;p
  Odpowiedź z Cytatem
stare 27.05.2006, 12:55   #3
Hippo
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Zamiast bagatelizowac ten problem do napisac do admina albo zalozyc jeszcze raz :ashoot:
  Odpowiedź z Cytatem
stare 27.05.2006, 15:32   #4
Sylvanna
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Wszystkie kody masz w pliku ReadMe po instalacji gry:
Start > programy > EAGAMES > Thesims2 > ReadMe
Start > programy > EAGAMES > Thesims2 Na studiach > ReadMe
Start > programy > EAGAMES > Thesims2 Nocne życie > ReadMe
Start > programy > EAGAMES > Thesims2 Własny Biznes > ReadMe
  Odpowiedź z Cytatem
stare 28.05.2006, 10:21   #5
Mati_7893
Guest
 
Postów: n/a
Idea Aaaaaaa...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... To tak się robi ! Dzieki wielkie, SYLVANA Czyli będzie to tak:
Aby wpisywać kody w The Sims 2 musisz najpierw otworzyć konsolę poleceń, naciskając kombinację ctrl-shift-c. Zwróć uwagę na fakt, że konsola odróżnia wielkie litery od małych. Poniżej znajdziesz opis wybranych kodów:

help: wyświetla listę wszystkich dostępnych kodów

help [kod]: wyświetla informacje na temat podanego kodu

exit: zamyka okno kodów

expand: zwiększa lub zmniejsza okno kodów

moveObjects on/off: Usuwa ograniczenie konturowe dla rozmieszczania obiektów
w trybie kupowania i budowy. Usuwa ograniczenia dotyczące kursora ręki
w odniesieniu do używanych obiektów oraz obiektów normalnie unieruchomionych. Użycie tego kodu może powodować problemy z elementami gry, wyznaczaniem ścieżek, generowaniem i przemieszczaniem obiektów ukrytych itp. Zwróć uwagę, że ten kod umożliwia kasowanie obiektów, których normalnie nie można usuwać, takich jak Simowie, skrzynki pocztowe i pojemniki na odpadki. Jeśli skasujesz te obiekty, nie będzie możliwości odzyskania ich, więc uważaj!

aging – on/off: Zatrzymuje starzenie się Simów. Może to zakłócić starannie dostrojoną równowagę gry, a mały Jasio nigdy nie urośnie, więc ten kod również należy traktować z rezerwą.

slowmotion [parametr]: Kod slowMotion wymaga jednego parametru – współczynnika spowolnienia (na przykład slowMotion 4). Parametr ten może przyjmować wartości od 0 (normalna prędkość) do 8 (najmniejsza prędkość).

autoPatch - on/off: Ten kod umożliwia ponowne włączenie powiadomień o dostępnych aktualizacjach dla The Sims 2. Włącz funkcję Autopatch i przejdź do przeglądarki elementów własnych (mały przycisk „płatka śniegu" na panelu interfejsu, na ekranie okolicy). Jeśli jakaś aktualizacja będzie dostępna, na ekranie monitora pojawi się pytanie, czy chcesz ją pobrać.

boolProp enablePostProcessing true/false: Umożliwia korzystanie z kodów obróbki (patrz niżej), bardzo przydatnych podczas przygotowywania filmów (również patrz niżej). Zwróć uwagę na fakt, że aby korzystać z tego kodu, musisz mieć kartę graficzną obsługującą funkcję cieniowania pikseli (pixel shaker). Jeśli użyjesz tych kodów, nie mając karty obsługującej cieniowanie pikseli, ekran najprawdopodobniej częściowo ściemnieje i nie wróci do normalnego wyglądu, dopóki nie wyłączysz funkcji "enablePostProcessing". Jeśli ją włączysz, podczas wyświetlania sceny filmowej również mogą pojawić się niepożądane efekty graficzne.


bloom [r g b x] (rgb oznacza kolor) (x to wartość zamglenia) [0.0 - 1.0]: Ten kod wprowadza efekt zamazania obrazu, jak w filmowej reminiscencji. Aby zadziałał, wcześniej trzeba użyć kodu boolProp enablePostProcessing true.

vignette [centerX centerY X] (X to współczynnik winietowania) [0.0 - 1.0]: Dodaje efekt zamglenia wokół wskazanego punktu. Wpisanie „vignette 0.5 0.5 0.5" powinno dodać nieco zamazanych punktów na krawędzi ekranu. Maksymalne zamazanie uzyskuje się przez wpisanie vignette 0.5 0.5 1.0. Aby ten kod zadziałał, wcześniej trzeba użyć kodu boolProp enablePostProcessing true.

filmGrain [parametr] [0.0-1.0]: Ten kod sprawia, że obraz staje się ziarnisty. Aby zadziałał, wcześniej trzeba użyć kodu boolProp enablePostProcessing true.

letterBox [parametr] [0.0-0.4]: Dodaje do obrazu efekt ramki. Aby ten kod zadziałał, wcześniej trzeba użyć kodu boolProp enablePostProcessing true.

The Sims na Studiach

Jeśli chcesz wprowadzić kody do gry The Sims 2 Na studiach, najpierw otwórz konsolę komend, jednocześnie wciskając klawisze Ctrl-Shift-C. Zauważ, że istotna jest wielkość liter wpisywanych kodów.

Nowe kody w The Sims 2 Na studiach:

changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety]: zmienia typ odpowiedniej parceli (mieszkalna, publiczna, bractwo, akademik, tajne stowarzyszenie). Zanim zmienisz typ parceli używając tego kodu, sprawdź, czy nie mieszka tam żaden Sim. Aby użyć tego kodu, wejdź do parceli, której typ chcesz zmienić, a następnie wpisz kod, wybierając jedną z podanych opcji.

boolProp dormSpecificToolsDisabled true/false: uruchamia tryb budowy/kupowania, który byłby normalnie wyłączony na parceli akademika.

boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false: umożliwia użytkownikowi obracanie dowolnego obiektu skokowo, o 45 stopni, zamiast obrotów o 90 stopni, stosowanych w przypadku większości obiektów.

W The Sims Nocne Życie nic ciekawego tam nie ma (z kodów, oczywiście ), a Biznesu nie mam, a wiec niech ktoś da do Biznesu, bo komuś może się przydać! POZDRAWIAM!
  Odpowiedź z Cytatem
stare 28.05.2006, 11:05   #6
Sylvanna
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Kody w The Sims 2 Własny biznes:
------------------------------------------
AddneighbortoFamilycheat [on/off]
Umożliwia interakcję z niezależnymi Simami i włączenie ich do rodziny.

Forcetwins
Gdy Sim jest w ciąży, możesz wybrać tego Sima i wprowadzić podany kod. Sim urodzi bliźnięta.

Plumbbobtoggle [on/off]
Kod powoduje wyłączenie znacznika nad głowami Simów. Doskonałe dla filmowców.

Kod usuwający ograniczenia w stawianiu ścian
-Wciśnięcie klawiszy CTRL + ALT podczas umieszczania obiektu włącza ten kod -ograniczenia w stawianiu ścian zostaną usunięte. Można będzie łączyć dowolny obiekt naścienny ze ścianą zajętą już przez inny obiekt.

  Odpowiedź z Cytatem
stare 29.05.2006, 18:40   #7
Mati_7893
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Akademik

A czy można budować akademiki? Jezeli tak, to jak? ;( xP :* :1smutny: :con: :wacko: - ciekawe, po co dałem te wszyskie minki :-P
  Odpowiedź z Cytatem
stare 29.05.2006, 18:41   #8
Mati_7893
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Akademik

A czy można budować akademiki? Jezeli tak, to jak?
  Odpowiedź z Cytatem
stare 29.05.2006, 18:43   #9
Mati_7893
Guest
 
Postów: n/a
Post Akademik - czy mozna budować?

Sorry za powtórzenie... ;/
  Odpowiedź z Cytatem
stare 29.05.2006, 18:52   #10
Sylvanna
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Kurczę, Mati, czytaj trochę. Sam podałeś dwa kody na budowę akademika.
I nie dawaj post pod postem.

Pierwszy:
boolProp dormSpecificToolsDisabled true/false: uruchamia tryb budowy/kupowania, który byłby normalnie wyłączony na parceli akademika.

Drugi
changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety]: zmienia typ odpowiedniej parceli (mieszkalna, publiczna, bractwo, akademik, tajne stowarzyszenie). Zanim zmienisz typ parceli używając tego kodu, sprawdź, czy nie mieszka tam żaden Sim. Aby użyć tego kodu, wejdź do parceli, której typ chcesz zmienić, a następnie wpisz kod, wybierając jedną z podanych opcji.
  Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023