|
|
#1 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Wiem, wiem taki temat już pisałem, i raczej w tym podforum nie paqsuje...
Wysłałem do EA GAMES uszkodzonom grę. Facet, z którym pisałem na maila powiedział że mogę wysłać grę, a oni mi ją odeślom całą... Wysłałem już ponad 2 miesiące temu i co? Nie ma gry, facet nie odpowiada... Co robić? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
Postów: n/a
|
mam nadzieję, że gra wysłana została za potwierdzeniem odbioru albo przynajmniej poleconym. Jak nie to nie licz na wiele .... albo idź od razu do sklepu po nową grę
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Zgadzam się z xymox, nie licz na wiele...
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|