![]() |
#1 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Szukam kogoś kto pomoże mi to zrozumieć!
http://modthesims2.com/showthread.php?t=34183 http://modthesims2.com/showthread.php?t=25474 BŁAGAM POMOCY |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Moge ci to przetlumaczyc ale po co?
o ile dobrze wiem to ty chesz to sciagnac. wiec naciskasz na znaczek zipa i po problemie. chyba ze bardzo chcesz wiedziec co taam pisze ale to troche bez sensu. |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Jak nie umiesz angilka to http://www.translate.pl/pl.php4 tu słownik
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
No ale ja już to mam ściągnięte i dołączone do SimPe, teraz jest problem bo niby widać ten programik w SimPe, ale jest on niedostępny, nie moge go uruchomić! Z tego co zrozumiałem z tekstu to muszę załadować jakieś pliki karier, ale gdzie one są???
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Polecałabym ściągnięcie programu "English Translator" bynajmniej wersji testowej, bezpłatnej. Następnie już po zainstalowaniu i otwarciu wklejenie niezrozumiałej dla Ciebie treści po angielsku, kliknięcie na "tłumacz". I bynajmniej przetłumaczy Ci słowo_w_słowo, ale treść merytoryczna nie powinna ulec większej defromacji
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Musisz najpierw ściągnąć SimPe, a potem wrzucasz dopiero ten plugin, który służy do edytowania karier.
Program z 2 linku też służy do edytowania karier. |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Posłuzylam się programen przetłumaczającym , więc wiadomo po przetłumaczeniu z angielskiego na polski wystąpią niepoprawnę formy gramatyczne po polsku
![]() ![]() PLEASE NOTE: Pliki być związanymi tutaj są Pre - EP i nie będą pracowali z University. Editor Career teraz jest włączony do SimPE. Co nowego : v1.02a Fix pluskwy: Myślę, że znalazłem pluskwę karty szansy, że jacyś ludzie mieli (ale to w pełni nie jest przetestowane jeszcze, więc I zostawiłem starej wersji na wypadek, gdy by) v1.02 Bardziej stałe poparcie języka (przez tylko używanie te język właciwie zaprezentował w grze - jeśli I zatęskniłem za jednym, dał mi znać) Exerimental zmienne kariery długości - możesz aktualnie tylko dodać / przenosić się na końcu kariery. Coś co będziesz potrzebował: - SimPE < http://sims.ambertation.de/ > 0.14 - wcześniej wersja nie będzie pracowała - .NETTO Framework 1.1 - zabierać się ekranu do zdecydowania co najmniej 1024x768 Coś co ten podłączany robi: Ładunki w relevent plików do kariery (bazowały na typie i przykładzie) i pokazały ich w więcej użytkownika przyjaznej drodze. Jak zainstalować: - Umieść plik w twoim SimPE < http://sims.ambertation.de/ > katalog plugins Jak użyć: Ładunek paczka kariery do SimPE < http://sims.ambertation.de/ > i wtedy zacznij edytora. Zauważ: paczka musi zawrzeć (i tylko jeden) ważny sims 2 kariery. ta nitka przez glacier1701 jest dobrym miejscem, by dostać podłe kariery (All kariery maxis zostały oparte na biznesowej karierze) < http://modthesims2.com/showthread.php?t = 32168 > Coś czego ten podłączany nie robi: Zmień karierę graficzną. Zmień groupNo albo ObjectData GUID. ( Musisz zrobić to się zanim kariera ukaże się w grze - poradź się forum podręczników, jeśli nie wiesz jak) Ustawił karierę ulepszenia dla nastolatków. Widok ta nitka, aby uzyskać więcej informację o redagowaniu kariery < http://modthesims2.com/showthread.php?t = 25474 > Careers testowania: możesz użyty debagować program oszukać (seeWiki < http://www.modthesims2.com/wiki/TestingCheats >) na gazecie, by zrobić twoja kariera ukazuje się. ![]() ZAUWAŻ: przed pójściem do kłopotu czytania i próbowaniem zrozumieć to wszystko, powinieneś spróbować edytora kariery SimPE dostępnego Here v 1.2 - 25/12/04 Zaprzeczenie: To jest bardzo wczesna wersja tej informacji - It zawiera całkiem sporo niewypróbowanej pracy przypuszczenia i prawdopodobnie kilka błędów ( faktyczny czyn pisania to ujawniło czemuś co trochę plików robi). Czuć się swobodnie , by odpowiedzieć z jakimiś skorygowaniami. Dzięki Specail idzie do fergusdog dla doprowadzania tych trochę i do Quaxi dla robienia SimPE i modifing to więc I już nie muszę dostać bóle głowy myślące w przeczący hexdecimal / dwójkowy. Tworząc kariery ================================ Aby utworzyć nową karierę przez klonowanie przedmiotu (opiekuńczego) Grupa IDs, ponieważ prace są: Teen dorosły / Elder Lekkoatletyka: 0x7FC82329 0x7FBDC3E8 Biznes: 0x7F1575B2 0x7F83EF68 Zbrodniczy: 0x7F5AA90E 0x7FCC33D4 Kulinarny: 0x7FF8F9B6 0x7F6E636C Enforcement prawa: 0x7F05D903 0x7F3969B0 Medycyna: 0x7F0E5D6B 0x7F98C7B1 Wojskowy: 0x7F4C28B2 0x7FDAB268 Polityka: 0x7F162387 0x7F80B95D Nauka: 0x7F7201DA 0x7F1611D4 Nierób: 0x7F2FD049 0x7F4BC047 Też grupa szkół IDs Prywatny: 0x7F2DCBC6 Społeczeństwo: 0x7F647BAD Alternatywnie możesz zacząć robienie twoja kariera używająca moje próbne kariery jako punkty początkowe (w dnie poczty). W tym przypadku tylko potrzebujesz zmienić GUID dla danych przedmiotu. Zauważ: TeenTestCareer powinien zaktualizować się do Adult próbnej kariery. Files kariery ================================ Careers dorosły składają się z 104 plików ( kilka więcej dla zbrodniczej kariery - I myślę z powodu torby swag użytej przez włamywacza kota) - 86 stała Behaviour - 2 Functions Behaviour - 1 opisu katalogu - 1 globalnych danych - 5 modułów sterujących - 1 Null Reference - 1 Data Object - 1 Functions Object - 1 File Slot - 5 Files Text Functions zachowania: Init - This plik wydaje się ustawić jakieś cechy charakteru sim, nie pewny co ale to różni się znacznie z każdą karierą. Description katalogu: 0x0 wartość tutaj jest imieniem kariery użytym w grze Globalny Data: Nie Touch. To może być jak sims2 silnik identyfikuje to jako kariera (to jest naprawdę duży przypuszczać). Moduły sterujące : Obrazy reprezentowały karierę Sims w UI. Jeden z tych powinien być czysty. Zauważ: kiedy eksporty SimPE te z rozszerzeniem jpg, poprawne rozszerzenie jest faktycznie tga. Pusty Reference: Dane tekstu opisujące coś co ten przedmiot jest - właciwie nie użyty w grze, więc nie musisz zmienić tego, ale możesz, jeśli chcesz. Data przedmiotu: Potrzebujesz zmienić GUID do unikalnego numeru, innego niż, że I naprawdę nie wiem dużo o tym pliku. Functions przedmiotu: Nie powinieneś potrzebować zmienić tego. Wartość init powinna być tę samą jako wartość przykładu bhav init. Główne punkty wartości do pół globalnego bhav gdzieś w silniku Sims (grupa 0x7F8F4EB6, którego I myślę). File szczeliny: Nieznany Files tekstu: Tylko dwa z te wydają się być związane, zawiera imiona poziomu kariery i opisy, innego tekst dla kart szansy. Imiona poziomu kariery i opisy mogą zostać zredagowane jak lubisz (jest prawdopodobnie maksymalna długość). Name kariery zdarzają się parami imienia i opisu. 0x0 Unemployed ( nie zmienia się) 0x1 do 0x14 - Jobtitles i decriptions dla męskiego sims 0x15 do 0x28 - Jobtitles i decriptions dla żeńskiego sims Cards szansy - Heavily wiązał się z nastawiającymi odbiornika plikami bcon. 0x0 do 0xF - nieznanej (nieużywanej?) 0x10 - opis mówi debagowanie programu informacji 0x11 - znak uniwersalny użył jako imię Sims w kartach ( nie dotknąć się) 0x12 - Text dla zignoruj guzik 0x13 do 0x1E kariera poziomu 2 karty szansy. (nie 1 jako to jest bezrobotne) 0x13 - wybór karty Chance 0x14 - wybór karty Chance B 0x15 - tekst karty Chance dla męskiego sim. 0x16 - tekst karty szansy dla żeńskiego sim. 0x17 - podając wybór dla męskiego sim. 0x18 - podając wybór dla żeńskiego sim. 0x19 - Fail wybór dla męskiego sim. 0x1A - Fail wybór dla żeńskiego sim. 0x1B - podając wyborowi B dla męskiego sim. 0x1C - podając wyborowi B dla żeńskiego sim. 0x1D - Fail wybór B dla męskiego sim. 0x1E - Fail wybór B dla żeńskiego sim. 0x1F do 0x2A kariera poziomu 3 0x2B do 0x36 kariera poziomu 4 0x37 do 0x42 kariera poziomu 5 0x43 do 0x4E kariera poziomu 6 0x4F do 0x5A kariera poziomu 7 0x5B do 0x66 kariera poziomu 8 0x67 do 0x72 kariera poziomu 9 0x73 do 0x7E kariera poziomu 10 0x7F do 0x8a kariera poziomu 11 Constants Behaviour: (SimPE v0.12 albo większy robi te tak bardzo łatwiejsze, by zrozumieć) Te zawierają większość informacji kariery i I opiszę te w grupach (opartych na imionach pliku). Te pliki są listami numerów, każda pozycja w liście reprezentuje wartość dla poziomu kariery. Zauważ: są 11 poziomów kariery, ale pierwszy (0x0) jest bezrobotne i jego dane nie powinny zostać zmienione. Przykład: " Nastawiając odbiornik - plik Daily Wages od atletycznej kariery jest listą 11 wartości. Pierwszy wartość (0x0) jest dla bezrobotnego i powinien zawsze być 0., że drugi (0x1) jest 0x009A (154 w ułamku dziesiętnym) który jest codzienny zarobek dla pierwszy poziomu kariery. Pojazd i Outfit GUIDS - These reprezentują pojazd i sprzęty dla każdego poziomu kariery. Są dwa razy jak wiele numerów jako tam są poziomy kariery. " GUIDS sprzętu " BCON spisuje GUID dla danych przedmiotu, że coresponds do każdego sprzętu. np. (wzięty jeszcze raz, ponieważ atletyczna kariera) 0x000 & 0x001 jest czyste (ponieważ człowiek bezrobotny), 0x002 = EA26 0x003 = 8CE5, który kartel do 8CE5EA26, który jest sprzęt maskotki. 0x0000, 0x0000 odsyła twój sims normalne ubranie. Strojąc Start Hour - czas dnia Sims idzie, by pracować przy każdym poziomie kariery. Strojąc Work Flags Day - Which dni sim idzie, by pracować. To jest dwójkowy z bit1 = Monday, bit2 = Tuesday, bit3 = Wednesday etc.. Nastawiając odbiornik Hours na dzień - numer godzin, które sim pracuje dzień dla każdego poziomu kariery. Strojąc Daily Wages - pieniądze zarobiły na dzień w każdym poziomie kariery. Umiejętność Req ???? - Punkty umiejętności wymagały dotrzeć do tego poziomu kariery. Te są w setkach (ie 1 skillpoint = 100, 2 skillpoints = 200 etc..). Jest też nieużywany Skill Req Gardening plik. Strojąc Friends Family - numer rodziny przyjaciele wymagali dotrzeć do każdego poziomu kariery. Deltas motywu - These są jak twoi Sims potrzebuje ruszą się. Oni ukazują się, by zostać podpisany wartości (ie. przeczący i pozytyw) ale nie pewnie jaka metoda podpisywania jeszcze (ie 1s uzupełnienia, 2s Complement). Są dwie społeczne delty (rodzina i społeczeństwo) i umysłowa delta. Strojąc Random Chance - How prawdopodobny karta szansy jest (Big Guess). Strojąc Chance / B Skill ??? - Jaki poziom umiejętności potrzebował przejść / wybór B karty szansy. Strojąc Chance / B Good ??? - nagroda dla podawania karty szansy (może być poziomem pracy, pieniędzmi i / albo umiejętność punkty). Strojąc Chance / B Bad ??? - kara dla nie zdołania karty szansy (może być poziomem pracy, pieniędzmi i / albo umiejętność punkty). Score życia - Unknown Nastawiając odbiornik - This jest stały plik pomożony ustawił jakiego równo nagrodzie kariery jest otworzyć - widzieć, jak bhav dzieli na części. Też pierwszy wartość(0x0) jest numerem poziomów kariery w tej karierze. Strojąc PTO - Payed Days - I nie wiem jak numery wykonują numeru acutal dni, które dostajesz się (albo coś co T w PTO oznacza). Nastolatek / Elder Careers ============================= Kariery Elder nastolatka są bardzo podobne do Adult kariera z tymi różnicami: Oni tylko zawierają dane dla kilka poziomów kariery chociaż. Czysty plik graficzny nie trafia. Trwonienie katalogu ma dwie identyczne wartości. Reward Career BHAV jest usunięty. Bhav pracy ulepszenia jest dodany - dorosła praca jest wyszczególniona jako pierwszy cztery argumenty linii 1 w kolejności odwrotnej. { Na przykład cztery argumenty nastolatek atletycznej pracy są 5F, E9, 89, 2C, który, który robi 2C89E95F, który jest guid danych przedmiotu dla dorosły atletycznej kariery. Rewards Career zwyczaju ============================= Jakiś sklonował / zakaszlany suchotniczo sprzeciwiony może być ed zwrotu w przedmiotach nagrody kariery. Potrzebowałeś zmienić plik danych przedmiotu przedmiotu, żeby kreskowali 0x0090 ( flagi rodzaju funkcji) ma wartość 2048 (to mówi sims2 silnikowi, że ten przedmiot jest nagrodą kariery). Wtedy potrzebujesz zmienić się na guid przedmiotu nagrody w bhav kariery do wartości nowych przedmiotów GUID. Jedyna rzecz nie trafiająca jest małą karierą graficzną w wyższym kącie ekranu nagród - jeszcze nie nie zgodził się sposób idąc to. Mam nadzieję, że zrozumiesz o co mniej więcej biega. |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|
![]() |
||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatnia wiadomość |
Szukam Skina... BŁagam Pomocy :((((( | EuleEule | The Sims 2: Ooo... Muszę to mieć! | 14 | 16.11.2005 17:51 |
szukam heh mozecie pomóc | ARLID | The Sims 2: Ooo... Muszę to mieć! | 7 | 19.10.2005 18:05 |
... Szukam... | sinimini | The Sims 2: Ooo... Muszę to mieć! | 6 | 12.08.2005 10:30 |
Szukam, Szukam, I ZnaleŹdŹ Nie MogĘ!!! | mati14 | The Sims 2: Ooo... Muszę to mieć! | 7 | 28.07.2005 14:34 |
..:: Szukam sypialni ::.. | sinimini | The Sims 2: Ooo... Muszę to mieć! | 5 | 22.07.2005 18:39 |