![]() |
#2 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
On poprostu te simy tak poprzestawiał kodem moveobjects on :con:
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
No to mądralo powiedz mi z jakich czynności na je wyciągnełą?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
No np. to jak facet siedzi na sofie a ta mu... no wiesz, jeszcze jej tak głowe trzyma - poprostu sim grał na fortepianie a simka wymiotowała do sedesu
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Na pierwszym zdjęciu jest użyty najprawdopodobniej kod StretchSkeleton (liczba) w miejsce liczby wpisujemy wtedy ile razy sim ma być niższy czy wyższy Np. 1.5 to będzie wyższy o półtora, a 0.5 to o połowe niższy, zresztą >TU<masz wlepsze wyjaśnienie. Co do następnych dwóch są to pewnie błedy w grze. Żeby nie latały trzeba wtedy zainstalować jakąś łatkę. Nie wiem dokładnie bo nie mam The Sims 2 i zadnych błedów nie odczułem na własnej skórze, a sory chodzi ci o inne zdjęcia. Na tamtych ktoś po prostu zastosował jak Królik wcześniej napisał kod. Aaa jak chcesz takie pozy to chyba lepsze będą Singelsy
![]() Ostatnio edytowane przez Gregoth : 13.12.2005 - 12:04 |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|