| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 24.10.2010 
				
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 15
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			• Aktywne Wampiry mają nad głową symbol nietoperza. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			• Wampiry starzeją się, ale bardzo powoli. Pozostają młodzieżą, a później dorosłymi bardzo, bardzo długo. • Słońce ich nie zabija, ale doznają obrażeń (oparzeń) i muszą żyć bez swoich mocy do czasu wyleczenia pęcherzy. Mogą wyjść na słońce, ale tylko na własne ryzyko (nie zalecane) • Poczucie głodu zostaje zastąpione przez poczucie pragnienia. • Wampir może umrzeć z pragnienia ( nowy rodzaj śmierci i nowy kolor ducha.) • Plasma Pack to nowa przekąska do zaspokojenia pragnienia wampirów (jest czerwona). Można kupić "plazmę" w szpitalu. • Nasiona Bloodfruit można kupić w sklepie spożywczym. • Jak stać się Wampirem ? Trzeba znaleźć wampira, zaprzyjaźnić się z nimi i przekonać go, aby przeniósł delikwenta do klanu wampirów. Ukryty bar wampirów jest dobrym do tego celu miejscem ... • Wampirzy bar jest naprawdę mroczny, urządzony w tonacjach czarno-czerwonych. • Wampiryzm przenoszony jest genetycznie . Nie istnieje gatunek „pól-Wampira”. Albo jest się wampirem , albo nie. • Wampirze dzieci normalnie chodzą do szkoły ale muszą się spieszyć podczas poruszania się w świetle słonecznym. • Wampiry mają skórę szczególnego rodzaju – nieziemską, lekko bladą . (Ale to kwestia ustawień - nie ma we grze nowych typów skóry). • Wampiry muszą spać, (ale nie śpią w trumnach!) Mają dla siebie specjalne, nowe, łóżka i nowy ołtarz wampira. • Istnieje lekarstwo na wampiryzm, w postaci napoju. • Właściwa pora dla Wampirów to noc. Noc sprawia, że wampiry są szczęśliwsze i silniejsze, daje im "moc Wampira" moodlet (+ 50 punktów). Wyjście na świetło dzienne - moodlet (-50 punktów) + „oparzenia” i utrata wampirzych super mocy. Nocą Wampiry stają się bardzo sprawne i mocne. Szybko się uczą, przyswajają umiejętności, szybko się poruszają. • Wampiry cechują je unikalne zachowania, różniące się od zachowań Simów. Mogą czytać w myślach, rozpoznawać cechy innych Simów, wymuszać myślenie o sobie (co ułatwia interakcje, flirty i pozyskiwanie pokarmu (krwi)) • Ulubionym ich daniem jest krew. • Czosnek ma na nie, jakiś wpływ? • Wampiry można tworzyć w CAS. to chyba tyle ;] Ostatnio edytowane przez Björk : 28.11.2010 - 13:47  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
|             
            
            
             | 
        
            
    
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 25.02.2009 
				Skąd: Toussaint 
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 815
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tak czosnek ma na nie wpływ nie pamiętam dobrze ale chyba im jakiś nastrójnik pojawia.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 
			 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Guest 
			
			
			
			
 
					Postów: n/a
				 
				
				
				
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja tam nie zauważyłem żadnego symbolu nietoperza nad głową. Może ślepy jestem, nie wiem  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Wampirów nie można tworzyć w CAS.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 22.10.2007 
				
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 728
				Reputacja: 11 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kozak, czy te informacje nie są przypadkiem z jakiegoś bloga?  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() http://the-sims-3-tenshi.bloog.pl/id...ach,index.html (a na tejże stronie jest podane, że informacje pochądzą z simsdiscrit.pl)  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 24.10.2010 
				
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 15
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Taa te informacje  pochodzą ze stronki mojej koleżanki (nie wiem może skopiowała)
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 Guest 
			
			
			
			
 
					Postów: n/a
				 
				
				
				
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			połowa tych informacji to bzdury  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 Guest 
			
			
			
			
 
					Postów: n/a
				 
				
				
				
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja stworzyłam simke co zostala wamirem i jest git...Ale jak spi to jagby lewitowala nad tą trumną    
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.01.2004 
				Skąd: Pudełko po chińszczyźnie 
				Wiek: 35 
				
 
					Postów: 437
				 
				
				
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Temat jeszcze nie zamknięty (a dziwne ;p) to napiszę sprosotwanie do tych "newsów": 
		
		
		
		
		
		
			• Aktywne Wampiry mają nad głową symbol taki sam jak każdy inny sim • [nie mam informacji na temat starzenia się, gram z wyłączonym] • Słońce ich nie zabija, ale doznają obrażeń (oparzeń) i muszą żyć bez swoich mocy do czasu wyleczenia pęcherzy. Mogą wyjść na słońce, ale tylko na własne ryzyko- po 3 godzinach w słońcu wampir mdleje i ma pragnienie życiowe "schować się w budynku". Nie musi uciekac do krypty, wystarczy, że schowa się od słońca. Tyle czasu jednak starczy aby dojechać do pracy czy z niej wrócić (wampir nie reaguje na światło w czasie trasy). • Poczucie głodu zostaje zastąpione przez poczucie pragnienia. • Wampir może umrzeć z pragnienia ( nowy rodzaj śmierci i nowy kolor ducha.) • Sok Plazmowy to nowa przekaska do zaspokojenia pragnienia wampirów - jest dostępny w każdej lodówce kazdego sima-wampira za darmo! • Owoce plazmowe (alternatywa do soku) może być kupiona w sklepie. Ze zdolnościami ogrodnika wampir może sam je wyhodować. • Jak stać się Wampirem ? Trzeba znaleźć wampira, zaprzyjaźnić się z nimi i przekonać go, aby ugryzł cię w szyję lub nadgarstek. Uwaga! Wampir odrzuci twoją prośbę, jeżeli jesteście w zbyt złych relacjach! • Wampirzy bar ma przejscie podziemne na mini-cmentarzyk jednak sam w sobie jest po prostu jeszcze jednym, eleganckim miejscem! • Wampiryzm przenoszony jest genetycznie . Nie istnieje gatunek „pól-Wampira”. Albo jest się wampirem , albo nie. (niesprawdzone) • Wampirze dzieci normalnie chodzą do szkoły ale muszą się spieszyć podczas poruszania się w świetle słonecznym. (niesprawdzone) • Wampiry mają skórę szczególnego rodzaju – nieziemską, lekko bladą . (Ale to kwestia ustawień - nie ma we grze nowych typów skóry). [mój wampir jest czarnoskóry i nie widzę różnicy w odcieniu] • Wampiry muszą spać, (ale nie śpią w trumnach!) Mają dla siebie specjalne, nowe, łóżka i nowy ołtarz wampira. Zwykłe łóżko jednak daje lepszy efekt "Spał jak zabity" (brak efektu nastójnika, ale jest nowa ikonka z czaszką). • Istnieje lekarstwo na wampiryzm, w postaci napoju - do kupienia w Instytucie Nauki. • Właściwa pora dla Wampirów to noc. Noc sprawia, że wampiry są szczęśliwsze i silniejsze, daje im "moc Wampira" (+ 50 punktów). Szybko się uczą, przyswajają umiejętności, szybko się poruszają. Wyjście na świetło dzienne osłabia je na 3 godziny - potem przeobraża się to w zemdlenie/ew oparzenia których działanie utrzymuje się kolejne 3 dni. W tym czasie wampir traci swoje moce, nie może gryźć, szybko poruszać się czy czytać myśli. • Wampiry cechują je unikalne zachowania, różniące się od zachowań Simów. Mogą czytać w myślach, rozpoznawać cechy innych Simów, wymuszać myślenie o sobie (co ułatwia interakcje, flirty i pozyskiwanie pokarmu (krwi)) • Ulubionym ich daniem jest krew. • Czosnek nie ma na nie wpływu • Wampirów NIE można tworzyć w CAS. A szkoda. 
				__________________ 
		
		
		
		
	nie wiem kiedy będzie koniec świata, ale na pewno go przegapię. All hail the hypnotoad!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 01.03.2009 
				Skąd: Szczecin 
				Wiek: 33 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 96
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A u moich wampirów raz na jakiś czas latają nietoperze nad głową  
		
		
		
		
		
		
		
	 .
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.01.2004 
				Skąd: Pudełko po chińszczyźnie 
				Wiek: 35 
				
 
					Postów: 437
				 
				
				
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak, ale to w wypadku np. nabywania umiejętności (np. jak sim czyta książkę w domu) albo podczas korzystania z wampirzych mocy (czytanie w myślach)  
		
		
		
		
		
		
			  Nie zauważyłam niestety stałego znacznika nietoperza.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	nie wiem kiedy będzie koniec świata, ale na pewno go przegapię. All hail the hypnotoad!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  |