![]() |
#751 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Czy Likantropia jest przekazywana następnym pokoleniom?
Jeśli odpowiedź na powyższe pytanie brzmi "nie", to mam jeszcze jedno pytanie: Czy sim będący wilkołakiem może zmienić innego sima w wilkołaka czy przemiany może dokonać tylko i wyłącznie wilk? |
![]() |
|
![]() |
#752 |
Zarejestrowany: 14.08.2011
Skąd: Gdańsk
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna
Postów: 900
Reputacja: 12
|
![]()
1. nie
![]() 2. tak, chyba jest opcja "walcz" (?) Jak włączę grę, to dokładnie powiem ![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#753 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Rzeczywiście, wilkołak może zaatakować innego sima(i nie potrzebuje do tego złych relacji z nim), czego wynikiem jest zarażenie likantropią. Jednak w trakcie testowania wilkołaka naszły mnie jeszcze trzy pytania(xD):
1. Czy likantrop ma jakiś bonus do kontaktów ze zwierzętami? 2. Czy jedynie wilk o świecących oczach może przemienić sima w wilkołaka, czy zwykły wilk, bez świecących oczu również? 3. Czy da się przygarnąć wilka(pytam się zarówno o tego zwykłego, jak i tego ze świecącymi oczami)? |
![]() |
![]() |
#754 |
Zarejestrowany: 14.08.2011
Skąd: Gdańsk
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna
Postów: 900
Reputacja: 12
|
![]()
1. nie wiem. Ale chyba coś tylko do psów
2. Tylko świecące oczy ![]() 3. zwykłego napewno, a co do świecących oczu: kdem się da, może legalnie (bez kodów) też ![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#755 |
Zarejestrowany: 09.12.2008
Skąd: moje własne Idaho
Płeć: Kobieta
Postów: 1,035
Reputacja: 11
|
![]() Mam problem, w zasadzie odkąd kupiłam "Zwierzaki", ale piszę dopiero teraz, bo to w sumie nie jest nic wielkiego, ale właśnie mi się przypomniało, więc postanowiłam tę sprawę wyjaśnić. Chodzi o to, że moje Simy - wilkołaki nie zmieniają wyglądu. Tzn. zmienia im się tylko fryzura, natomiast skin pozostaje ten sprzed przemiany. Jest on również zwykły na zdjęciu w panelu rodziny, w kontaktach, w dymku, gdy ktoś o takim Simie myśli itp. Chciałam zmienić wygląd w lustrze, ale wyskoczyło info o owłosionej twarzy (czy jakoś tak; nie pamiętam już, bo dość dawno grałam wilkołakami), no tak, tyle, że ta twarz jest całkiem normalna, a nie owłosiona. Od razu zaznaczam, że skinu wilkołaka (jako jedynego) nigdy nie zmieniałam na ściągany z netu, jest od początku oryginalny i generalnie chyba działa, bo problem leży tylko w moich Simach - wszyscy miastowi, których przemieniłam, wyglądają tak, jak powinni, czyli są obrośnięci futrem. Zastanawiałam się, czy to nie wina ściąganych zwyczajnych skinów, użytych do tworzenia postaci, ale trochę to bez sensu, bo przecież podczas przemiany skin powinien się zmieniać na ten wilkołakowy. Dlaczego więc nie działa on na moich Simach? (Dla informacji - zwykłe skiny mam w przeważającej ilości z GoS'u.)
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#756 |
Moderatorka Emerytka
Zarejestrowany: 12.12.2007
Skąd: Million miles away
Płeć: Kobieta
Postów: 5,666
Reputacja: 53
|
![]()
Więc twierdzisz, że u żadnego innego sima mającego dokładnie ten sam skin owłosienie wilkołacze się nie pojawia?
Jeśli tak, to ewidentnie wina skinu - najwyraźniej jest źle zrobiony. Nie jestem jednak w stanie określić, co jest z nim nie tak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#757 |
Zarejestrowany: 09.12.2008
Skąd: moje własne Idaho
Płeć: Kobieta
Postów: 1,035
Reputacja: 11
|
![]() Sprawa tyczy się różnych skinów. Przemieniłam w wilkołaki trzech Simów, których stworzyłam wcześniej w Warsztacie i jestem pewna, że każdego na innym skinie. Żaden z nich nie zmienia wyglądu podczas przemiany. Wydaje mi się dziwne, żeby każdy z tych skinów był uszkodzony, tym bardziej, że staram się nie ściągać byle czego, no ale z drugiej strony miastowi mają owłosienie, a moi Simowie już nie. Jedyne, co mają wspólnego, to te nastroszone włosy; futro na ciele nie pojawia się. Nie wiem, jak by to wyglądało u innych Simów na dokładnie tych samych skinach, tego nie sprawdzałam, bo więcej wilkołaków nie robiłam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Moderatorka Emerytka
Zarejestrowany: 12.12.2007
Skąd: Million miles away
Płeć: Kobieta
Postów: 5,666
Reputacja: 53
|
![]() Cytat:
Czyli moje podejrzenia były słuszne. Na szczęście autor podał też odnośniki do stron, gdzie opisane jest, jak rozprawić się z tym problemem, m.in. w jednym z nich czytam, że patch do Zwierzaków naprawia ten bug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 |
Zarejestrowany: 09.12.2008
Skąd: moje własne Idaho
Płeć: Kobieta
Postów: 1,035
Reputacja: 11
|
![]() O, wielkie dzięki, na pewno spróbuję (chociaż patch to ja już instalowałam, sprawdzę jeszcze ten drugi link). W sumie to taka pierdoła trochę, a nie problem, no ale futro to cały urok wilkołaka, więc dobrze by było, gdyby się pojawiło.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
Zarejestrowany: 06.11.2009
Wiek: 25
Płeć: Kobieta
Postów: 52
Reputacja: 11
|
![]()
Ja także mam jeden problem. Moja simka uczyła psa komendy '' do nogi '', ale pasek się nie uzupełniał. W dodatku, potem kiedy simka przestała go uczyć, pasek ciągle tkwił nad głową psa. Usunęłam go kodem moveObjects (pasek ), ale nie wiem co mam zrobić, żeby pasek zaczął się uzupełniać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 7 (0 użytkownik(ów) i 7 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|