|
|
#3981 |
|
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 44
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
|
Do tego to służy NRaas Porter:
http://nraas.wikispaces.com/Porter Pobierasz wersję "Base mod", bo w przypadku tego moda to chyba i tak nie ma żadnych rozszerzeń. Po umieszczeniu go w Mods\Packages konieczne jest czyszczenie cachy gry i będę to powtarzała do znudzenia. Jak już jesteś w grze, to klikasz jakimś Simem na dowolny zamieszkany dom, wybierasz NRaas\Porter\Pack. Pojawi się okienko z listą rodzin i wybierasz tych którzy Cię interesują. Przeniosą się również nagrobki zmarłych krewnych, o ile te nagrobki jeszcze gdzieś istnieją. Po wszystkim w bibliotece rodzin będzie rodzina o jakiejś dziwnej nazwie. Nie wolno jej tak po prostu wprowadzić do domu. W innym mieście też wchodzisz do jakiegoś domu i jakimś Simem klikasz na dowolny pusty dom. Wybierasz NRaas\Porter\Unpack. Rodzinom zostaną wylosowane domy, po zakończeniu rozpakowywania KONIECZNIE zapisz grę i załaduj ponownie przed zmianą domu\nazwy jakiejkolwiek rodzinie. Ewentualne nagrobki trafią do mauzoleum na cmentarzu. |
|
|
|
|
|
|
|
#3982 |
|
Zarejestrowany: 17.10.2009
Skąd: Poznań
Wiek: 38
Płeć: Kobieta
Postów: 970
Reputacja: 10
|
Jest jakiś sposób na zmianę ducha w człowieka szybszy i prostszy, niż za pomocą ambrozji? Może być z użyciem kodów/modów. Oczywiście mówię o zwykłym duchu wychodzącym z nagrobka, a nie tym, który doszedł w NZTŚ, bo jemu można po prostu zmienić okultyzm w Nraasie. Mam faceta, który kopnął w kalendarz, i jego małą córeczkę, którą zmajstrował już jako duch.
Swoją drogą małe dziecko - duch wróżki to ciekawy widok
|
|
|
|
|
|
#3983 |
|
Zarejestrowany: 17.09.2011
Skąd: Naddniestrze
Płeć: Kobieta
Postów: 2,338
Reputacja: 12
|
http://nraas.wikispaces.com/DebugEnabler
ten mod to umożliwia. trzeba kliknąć na nagrobek -> create playable ghost , na ducha ->make food/simple/more/ambrozja
__________________
|
|
|
|
|
|
#3984 |
|
Zarejestrowany: 17.10.2009
Skąd: Poznań
Wiek: 38
Płeć: Kobieta
Postów: 970
Reputacja: 10
|
Wielkie dzięki, bardzo się przyda
|
|
|
|
|
|
#3985 |
|
Zarejestrowany: 07.01.2012
Skąd: Kotlina rozpusty
Wiek: 27
Płeć: Kobieta
Postów: 633
Reputacja: 15
|
Dlaczego skiny, które są non-default zastępują mi te oryginalne w grze?
Jestem w 10000% pewna, że są non. Tylko na takie patrzę. |
|
|
|
|
|
#3986 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Czy jest jakaś różnica między ćwiczeniami wytrzymałościowymi, a siłowymi?
|
|
|
|
#3987 |
|
Zarejestrowany: 17.09.2011
Skąd: Naddniestrze
Płeć: Kobieta
Postów: 2,338
Reputacja: 12
|
@Pink
Wytrzymałościowe - sim chudnie Siłowe - simowi zwiększa się masa mięśni
__________________
|
|
|
|
|
|
#3988 |
|
Zarejestrowany: 10.06.2012
Wiek: 30
Płeć: Kobieta
Postów: 519
Reputacja: 22
|
Czy to normalne że:
sim ma kilka razy pragnienie nauczyć się prowadzić, mimo tego że już umie, że simowie po ślubie albo zaręczeni nie noszą obrączek, Czy to tylko błędy u mnie?
__________________
|
|
|
|
|
|
#3989 |
|
Supermoderator
Zarejestrowany: 15.03.2012
Skąd: Mój pokój.
Wiek: 33
Płeć: Kobieta
Postów: 3,269
Reputacja: 27
|
To zapewne jeden z licznych błędów tej gry. U mnie para była małżeństwem i co jakiś czas wyskakiwało pragnienie "zamieszkać razem" mimo, że już mieli wspólny dom...
Simy nie noszą obrączek, w trybie edycji (lub podczas planowania stroju) można im co najwyżej założyć jakiś pierścionek ale to wszystko |
|
|
|
|
|
#3990 |
|
Zarejestrowany: 17.10.2009
Skąd: Poznań
Wiek: 38
Płeć: Kobieta
Postów: 970
Reputacja: 10
|
Na szybko pytanie z serii "pewnie banalne, ale nie wiem, bo nigdy tego nie robiłam".
Jeśli wyłączę starzenie się, to ciąża Simki zatrzyma się w miejscu, w którym właśnie jest? |
|
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|