|
|
#1 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Przepraszam ze piszę, ale nie wiem co robić!
Kupiłam w Empiku Rodzinną Rozrywkę i tam gdzie powinien byc cd-key jest bialy pasek! DO KOGO MAM SIĘ ZWRÓCIĆ? Reklamacji nie uwzględniają, bo nie jest to 'uszkodzenie' Do kogo pisac/dzwonic???Blagam pomocy L |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Witam. Jedynym wyjściem jest zadzwonienie albo napisanie do EA GAMES. Tam napewno Ci pomogą. Nr telefonu powinien być w książeczce, na przedostatniej stronie. Pozdrawiam.
|
|
|
#3 | |
|
Guest
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Też tak miałam w TS1 z podstawą i Abrą. Idź po prostu do sklepu i bez problemu ci wymieią. Ja zawsze rozpakowuję jeszcze w sklepie po kupieniu nauczona doświadczeniem.
|
|
|
#5 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Dzięki
![]() Właśnie wróciłam, wymienili mi z całym pudełkiem i dostałam gratis plakat własny biznes.. <lol> Czyli temat do zamknięcia
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|