|
|
#3911 |
|
Zarejestrowany: 15.09.2011
Skąd: Dusseldorf / Nordrhein-Westfalen
Wiek: 34
Płeć: Kobieta
Postów: 373
Reputacja: 10
|
Super szczurki beda w simach
bede miala cala hodowle tych stworzonek jesli da sie je łapać a propo... tak przy obiedzie myslalam o simach i mam pewien pomysl na to co by moglo byc- co urozmaiciloby gre (wg mnie) - otóż, mogliby wprowadzic cos jak wypadki, simowie po nich albo by byli nie widomi albo by jezdzili na wozkach i np taki niewidomy sim by mial psa przewodnika a takiemu na wozku by piesek zakladal kapcie i wgl no i mam pomysl do PZ- skoro beda zwierzaki to fajnie jakby byla mozliwosc wyboru- wampir ze zlymi zamiarami by pil ludzka krew a dobry wampir zwierzeca jak w Pamietnikach Wampirów ale by był czad hehe
Ostatnio edytowane przez distractme : 20.09.2011 - 20:29 |
|
|
|
|
|
|
|
#3912 |
|
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 44
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
|
Podoba mi się szczurek, ja go chce!
A propos polowania, to już dawno twórcy gry mówili, że kot może nam przynosić żywe zwierzęta. W Średniowieczu są sokoły i można je wysyłać na polowania, ale przynoszą martwe zwierzęta. Może w trójce, jeśli byłby sokół, mógłby przynieść coś żywego... <marzy>.
|
|
|
|
|
|
#3913 |
|
Zarejestrowany: 15.09.2011
Skąd: Dusseldorf / Nordrhein-Westfalen
Wiek: 34
Płeć: Kobieta
Postów: 373
Reputacja: 10
|
Ooo to by bylo super bo tez slyszalam ze koty beda przynosily zwierzaki z polowan
teraz w zwierzakach maja byc sokoly widzialam na jakichs screenach wiec moze kto wie
|
|
|
|
|
|
#3914 |
|
Zarejestrowany: 06.06.2011
Skąd: Leszno/Basingstoke/Sunset Valley
Płeć: Mężczyzna
Postów: 689
Reputacja: 10
|
<Sprowadza anie_1981 na ziemię
> no nie wiem czy w trójce będzie sokół, a po za tym ptaki nie będą przynosiły małych zwierzątek tylko kot ![]() Ale za to bardzo się ciesze że będzie można je uczyć mówić (ciekawe jak to wygląda). Mam nadzieję że można też je wypuścić z klatki żeby polatały po pokoju <marzy>
|
|
|
|
|
|
#3915 |
|
Zarejestrowany: 28.03.2008
Skąd: Dolny Śląsk
Wiek: 40
Płeć: Kobieta
Postów: 4,172
Reputacja: 10
|
Mnie te wspomnienia nie podobają się i mam nadzieję, że będzie mod, który pozwoli wyłączyć je również u zwierząt.
|
|
|
|
|
|
#3916 |
|
Zarejestrowany: 15.09.2011
Skąd: Dusseldorf / Nordrhein-Westfalen
Wiek: 34
Płeć: Kobieta
Postów: 373
Reputacja: 10
|
no halo, w trojce bedzie sokol, widzialam go na paru screenach wiec wiem
ma byc w nowym miescie niby zamiast golebi
|
|
|
|
|
|
#3917 |
|
Zarejestrowany: 04.07.2011
Skąd: Warszawa
Wiek: 14
Płeć: Mężczyzna
Postów: 451
Reputacja: 10
|
A ja jestem ciekaw czy wraz z "Zwierzakami" gołębie z BP nabiorą wartości kolekcjonerskiej jak bracia z AP?
__________________
@mod ponownie nieregulaminowa sygnatura |
|
|
|
|
|
#3918 |
|
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 44
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
|
Wątpię.... Moim zdaniem trzeba będzie po prostu skorzystać z paru rozsiewaczy, żeby mieć prawdziwe gołębie w BP.
|
|
|
|
|
|
#3919 |
|
Zarejestrowany: 15.09.2011
Skąd: Dusseldorf / Nordrhein-Westfalen
Wiek: 34
Płeć: Kobieta
Postów: 373
Reputacja: 10
|
Zgadzam sie z anie
|
|
|
|
|
|
#3920 |
|
Zarejestrowany: 21.08.2011
Skąd: Nie trafisz :D
Płeć: Kobieta
Postów: 133
Reputacja: 10
|
A mi się wspomnienia podobają. Ale wkurzające jest to, że okienko ciągle wyskakuje jak tylko do sklepu pojadę. A modów nie używam ponieważ spowalniają mi grę
.
|
|
|
|
![]() |
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|