Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 3 > The Sims 3: Uwagi na temat gry
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 08.08.2012, 17:27   #471
miłośniczka zwierząt
 
Avatar miłośniczka zwierząt
 
Zarejestrowany: 05.12.2010
Skąd: łódź
Wiek: 33
Płeć: Kobieta
Postów: 936
Reputacja: 11
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

moja wampiry raczej będą przypomniały zwykłe postacie tak jak było dotychczas bo wole takimi wampirami grac niż takimi mrocznymi.
miłośniczka zwierząt jest offline   Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 08.08.2012, 19:50   #472
Chloé
 
Avatar Chloé
 
Zarejestrowany: 19.01.2008
Płeć: Kobieta
Postów: 793
Reputacja: 11
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Co do poczty to odpadnie opcja z przysyłaniem gnomów zamiast cennych kamieni, bo te gnomy potrafiły nieraz stanowić połowę zawartości przesyłki. Nieraz się męczyłam z szukaniem różowego diamentu, a gdy w końcu udało się go wysłać, to ciach - gnom! Ci z poczty podmieniali co cenniejsze sztuki oszlifowanych kamieni, dzięki maszynie mam nadzieję zniknie problem z nieuczciwymi listonoszami
Chloé jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 08.08.2012, 19:55   #473
miłośniczka zwierząt
 
Avatar miłośniczka zwierząt
 
Zarejestrowany: 05.12.2010
Skąd: łódź
Wiek: 33
Płeć: Kobieta
Postów: 936
Reputacja: 11
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

no wiesz może się, okazać że z takiej maszyny też ci gnom wyskoczy i co wtedy ? wiesz nigdy nie wiadomo jak to producenci zaplanowali.
miłośniczka zwierząt jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 08.08.2012, 20:14   #474
anie_1981
 
Avatar anie_1981
 
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Mnie za to wpienia, jak każę Simowi rzeźbić w kamieniu, a kamień znika i pojawia się jakiś metal czy coś. Surówka kamienia kosztuje 500 simoleonów, a za nawet najdroższy metal dostaję maks 100-150. Tak się u mnie dzieje na tyle często, że przestałam rzeźbić w kamieniu, choć takie rzeźby lubię najbardziej, najwięcej się na nich zarabia, zwłaszcza jak Sim ma dużo pkt rzeźbiarstwa. A co do szlifowania, to na mts jest mod, który pozwala na oszlifowanie kamieni na dowolny szlif. Nie uważam tego nawet za mod, tylko za "niezwykle przydatne narzędzie kolekcjonera"

Ja nie będę miała problemów z wampirami, bo nimi nie gram. Nawet nie wiem czy zauważyłabym różnicę między oboma typami wampa, sądzę, że nie
anie_1981 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 08.08.2012, 20:23   #475
miłośniczka zwierząt
 
Avatar miłośniczka zwierząt
 
Zarejestrowany: 05.12.2010
Skąd: łódź
Wiek: 33
Płeć: Kobieta
Postów: 936
Reputacja: 11
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

ja planuje właśnie najpierw wampiry przetestować a potem czarownice i pozostałe postacie Fantastyczne
miłośniczka zwierząt jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 09.08.2012, 16:45   #476
anie_1981
 
Avatar anie_1981
 
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Na jednym ze screenów, widziałam planszę kontroli populacji stworów w opcjach, były tam też psy, koty i konie. Ciekawe na czym miałaby polegać ta kontrola... W ogóle by zwierzaków nie było..? No bo teraz, to gra sama daje sąsiadom zwierzęta, do tego można je adoptować ze schroniska, i jeszcze pałętają się bezpańskie po mieście. Jest jeszcze sąsiedzka adopcja małych zwierząt (dzieciaki). Ciekawe który z tych elementów gry kontrolują te opcje.
anie_1981 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 09.08.2012, 17:12   #477
Levkoni
 
Avatar Levkoni
 
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Podejrzewam, że ta kontrola raczej polega na tym, że im mniej damy tym mniej będzie w populacji danego "stwora", a nie wpłynie to na ilość zwierząt do adopcji
__________________
Zmieniłem nick z Absolem na Levkoni.
Levkoni jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 09.08.2012, 18:22   #478
Kamil
 
Avatar Kamil
 
Zarejestrowany: 26.08.2011
Skąd: BP
Płeć: Mężczyzna
Postów: 247
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Ale tam nie ma suwaków tylko takie kwadraciki do zaznaczenia.
Kamil jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 09.08.2012, 21:59   #479
Levkoni
 
Avatar Levkoni
 
Zarejestrowany: 21.05.2009
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,023
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Aaaaa, to widocznie włącz/wyłącz i od cała kontrola ;p
__________________
Zmieniłem nick z Absolem na Levkoni.
Levkoni jest offline   Odpowiedź z Cytatem
stare 09.08.2012, 22:48   #480
anie_1981
 
Avatar anie_1981
 
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 Nie z tego świata - przedpremierowe dyskusje.

Nom... Ciekawe jak to będzie. Ja bym chciała wyłączenia tylko bezpańskich zwierząt i sąsiedzkich adopcji, sąsiedzi mogliby sobie mieć zwierzaki bez mojego udziału. Z drugiej jednak strony, to jeśli będę chciała, żeby sąsiad miał kota, to mu go kupię Nie mogę się doczekać niektórych opcji z nowych dodatków. Kontrola populacji "nie-Simów", doniczki, chochliki, łażące szkielety z miotełką... A z CRP to chcę już mieć możliwość zapisywania pomieszczeń, bo chcę przenieść jeden budynek, a nie chce mi się budować\urządzać go od nowa Na większej działce będę miała więcej pola do popisu, ale najbardziej chodzi o skopane ukształtowanie terenu. Nie da się tego "ładnie poprawić".
anie_1981 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 10 (0 użytkownik(ów) i 10 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023