![]() |
#61 |
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,564
Reputacja: 101
|
![]()
Monia114 - Najlepiej jest za pomocą trybu adrenaliny. Czyli po prostu "szczelaj", a gdy czerwony pasek gniewu, zua, mhroku i ciasteczek będzie pełny i pojawi się na chwilę świdrujące kółeczko pobiegnij z wyciągniętą bronią w bok i wciśnij shift + klawisz kierunku w którym biegniesz, potem jak się złączą dwa kółka wciśnij klawisz strzału.
UWAGA: Najlepiej jak T-Rex szarżuje w stronę kolców, wtedy go wykończysz w szybki sposób. Ale możesz też biegać i strzelać unikając go(Shift+klawisz kierunkowy) Ktos po cos - Wg. mnie AoD to najlepsza część, uwielbiam samą grę oraz odkrywanie tajemnic. Zapraszam cię na http://angel-of-darkness.ugu.pl oraz na temat o Tajemnicach AoD: http://tombraiderforum.tcz.pl/viewto...83457c63a36908 ^^ Ostatnio edytowane przez Caesum : 23.05.2008 - 09:19 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#62 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
gram od czasu do czasu,lubię ;dd
mam część sprzed roku (?) jestem na etapie kładzenia skrzynek na płytki. gra super,ale dosyć trudna. |
![]() |
![]() |
#63 |
Zarejestrowany: 22.10.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 728
Reputacja: 11
|
![]()
Zaczęłam grać w TR od 4. części, czyli Last Revelation. Byłam mała i się bałam trochę, nie będę ukrywać
![]() Niby te nowe części lubię najbardziej, ale te z serii "classic" mają jednak ten niepowtarzalny klimacik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Zarejestrowany: 09.09.2011
Skąd: Big City
Wiek: 36
Płeć: Kobieta
Postów: 369
Reputacja: 10
|
![]()
Grałam w każdą część łącznie z TR z 2013 r. i starą oryginalna jedynką z 1996. Uwielbiam tą serię i z pewnością zagram w każdą kolejną jej część.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,564
Reputacja: 101
|
![]()
Nie mam pojęcia, czy ktoś tutaj w ogóle interesuje się czym innym poza simsami, ale skoro już reklamuję tego customa to mogę równie dobrze zrobić to i tutaj. Zawsze jakaś darmowa reklama.
![]() A więc przedstawiam wam mój pierwszy(i ostatni?) custom level do Tomb Raidera: ![]() Ogólnie level zacząłem chyba jeszcze w 2008 roku, ale przechodził tyle zmian, restartów i zawieszeń, że jego właściwą postać przybrał dopiero w 2010/2011. W każdym razie pomysłem było zrobienie klasztoru i pomysł ten pozostał niezmieniony. Custom level będzie się składał z dwóch poziomów - kopalni i klasztoru. Pierwszy jest skończony w 30/50%, drugi jest praktycznie gotowy, brakuje tylko kilku obiektów i przetestowania. Nie będzie wymagał oryginalnej gry, działa zaraz po ściągnięciu i wypakowaniu. Fabuła w gruncie rzeczy jest bardzo prosta. Dzieje się zaraz po wydarzeniach z Tomb Raider - the Angel of Darkness, kiedy Eckhardt, Karel i Śpiący(nie mylić ze Śniącym) są już pokonani. W fortecy Strahov Lara dowiaduje się, że Eckhardt odnalazł lokację sanktuarium Lux Veritatis - klasztoru na obrzeżach Czech i Niemiec. Postanawia natychmiast tam pojechać, by dowiedzieć się czegoś więcej o tej organizacji. W samej grze historię mam zamiar opowiedzieć poprzez dokumenty. Screeny są z różnych etapów produkcji, więc mogą się między sobą różnić. Ostatni screen to jeden z pierwszych dokumentów, jakie będzie można przeczytać w dzienniku Lary(a właściwie Von Croya). Mogą się znaleźć błędy językowe, bo na chwilę obecną sam piszę teksty, ale przed premierą zostaną jeszcze poprawione. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to jeszcze w tym roku level zostanie ukończony. Miłe wszelkie komentarze. ![]() Ostatnio edytowane przez Caesum : 19.04.2014 - 18:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Zarejestrowany: 07.11.2010
Płeć: Mężczyzna
Postów: 149
Reputacja: 10
|
![]()
Caseum - Na samym początku mówię, że podziwiam Cię za chęć pracowania nad czymś takim, ja bym nie wytrzymał psychicznie.
Pomysł na custom naprawdę fajny, jestem fanem TR AoD, jego fabuły, rozgrywki i tak dalej, więc mi się bardzo podoba. Screeny są fajne, niebo śmiesznie wygląda, w sensie tak kreskówkowo, mi się podoba. Świetnie wyglądają promienie światła wpadające przez okna. Jedyne, do czego mógłbym się przyczepić, to to, że Lara nosi okulary, które według mnie nie wyglądają dobrze, ale to już kwestia gustu. Cóż, nic więcej chyba nie mogę powiedzieć (głównie przez to, że zupełnie się nie znam na tworzeniu takiego customa, a i sam grałem w niewiele). Czekam na premierę! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,564
Reputacja: 101
|
![]()
Dzięki, cieszę się, że ci się podoba.
![]() Odnośnie tworzenia customa, to geometria w sumie podobnie działa co w simsach czy minecraftcie, działa się na kwadratach, które się unosi/obniża w edytorze. Przy odpowiednim myśleniu można wybudować całkiem niezłą konstrukcję, a to już połowa sukcesu. Gorzej z obiektami, tzn. Tomb Raider akurat ma baaaaardzo dużą kolekcję obiektów zarówno oficjalnych, jak i nieoficjalnych, więc jeżeli nie czujesz potrzeby robienia własnych, to możesz stosunkowo łatwo zrobić ciekawy level. Schody się zaczynają, gdy trzeba zrobić własny model do gry, ponieważ silnik Tomb Raidera jest tak zrobiony, że utrudnia nakładanie tekstur(w nowszych grach z moddingiem tego problemu nie ma w ogóle, a zrobienie zwykłego obiektu to właściwie pryszcz). Podobnie też trzeba kombinować, gdy się chce zrobić bardziej oryginalne zagadki czy interaktywne obiekty. Jeżeli jednak ktoś chce zrobić gameplay w stylu czysto TR-czwórkowym to ma łatwo, a jak w stylu klasycznego Tomb Raidera, to jest to raczej łatwe. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Zarejestrowany: 31.07.2012
Wiek: 29
Płeć: Mężczyzna
Postów: 229
Reputacja: 10
|
![]()
Oczywiście zagrałem
![]() Bardzo przyjemna rozgrywka, cieszę się, że wykorzystałeś możliwości, które dość rzadko spotykam w customach - używanie celownika i przesuwanie ciała. Niby takie drobnostki, ale fajnie, że się pojawiły. Ogólnie w taki sposób skonstruowałeś to wszystko, ze wciąż czułem tzw. powiew klasycznego Tomb Raidera ![]() Pomysł z pamiętnikiem wyszedł super - zwłaszcza ostatnie wpisy wzbudzały we mnie największe napięcie. Nie wiem czy to tylko ja, ale niektóre zdania były ułożone i wplecione tak świetnie, że aż potrafiły przejść mnie ciarki. Serio. Oczywiście widzę Twoją fascynację TAOD-em ![]() Jedyna rzecz, z którą miałem większy problem, to znalezienie jednej z tych "wtyczek" w pierwszym poziomie - tej, po którą trzeba było dać nura, że tak powiem ![]() Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić, to boss - ten na koniu. Nie lubiłem tego dziadostwa zabijać w czwórce i teraz też niemiłosiernie się naskakałem i nakoziołkowałem, zanim padł ![]() ![]() Moja ocena: 9+ Btw, znalazłem 4/6 sekretów (3 w pierwszym poziomie, 1 w drugim) i byłoby mi miło, gdybyś zechciał dać mi jakąś małą podpowiedzieć ![]() I jeszcze, bo mi się przypomniało: uwielbiam Cię za możliwość... spuszczania się przodem, if you know what I mean ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,564
Reputacja: 101
|
![]()
Dzięki i cieszę się, że ci się podobał. A co do bossa, to wystarczy strzelać będąc blisko niego i w końcu padnie. Gdybyś znalazł wszystkie sekrety dostałbyś bonus, który by ci trochę w tym pomógł.
![]() Co do sekretów, w drugim poziomie są: 1. W szczelinie skalnej w lasku, na wprost od dziedzińca, za krzakiem. 2. Na dachu dziedzińca. 3. Za przesuwalnym blokiem w skryptorium. To to pomieszczenie nad biblioteką. Jump out of crawlspace, o tak, uważam to za must have w custom levelach. Ułatwia życie. Podobnie 180' monkey bar turn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 4 (0 użytkownik(ów) i 4 gości) | |
|
|