![]() |
#931 |
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,564
Reputacja: 101
|
![]()
Był to raczej przytyk w stronę twórców niż któregokolwiek użytkownika, chociaż przyznaję zaśmiałem się, gdy przeczytałem "włosy uległy znacznej poprawie".
![]() Zresztą, nie oczekuję nawet fizyki, ale właśnie porządnej alphy. Włosy w stylu pooklet zobaczcie jak wyglądają, a przecież są robione przez amatorów. To wstyd, że twórcy simsów do dzisiaj nie odkryli jak to osiągnąć. Ostatnio edytowane przez Caesum : 05.02.2014 - 11:15 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#932 |
Zarejestrowany: 31.07.2012
Wiek: 29
Płeć: Mężczyzna
Postów: 229
Reputacja: 10
|
![]()
No ej, nie śmiej się, nie jestem aż taki obeznany
![]() Owszem, warkocz Lary fajnie sobie fruwał, i w sumie to nie zastanawiałem się nigdy nad tym, że to jest jakaś fizyka. Właściwie, była to chyba jedyna rzecz, która poruszała się w tej grze w czasie rzeczywistym, jeśli dobrze kojarzę. Nawet w najnowszym TR dodali animacje tylko Larze - jeśli przypomnisz sobie Whitmana, to miał na głowie niemalże statyczny hełm i jedynie dzięki teksturom oraz paru odstającym kosmykom przypominało to włosy, a tak to w ogóle się nie poruszały. Nawet w TS2 dało się zauważyć delikatne ruchy włosów. Nie była to wprawdzie fizyka każdego pojedynczego włosa, ale przy niektórych ruchach one "falowały" jako całość. Raczej kiepsko to wyglądało, ale nawet to potrafiło wtedy cieszyć ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#933 |
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,564
Reputacja: 101
|
![]()
Efekty cząsteczkowe, particle effects. Np. kiedy widzisz takie malutkie światełka w powietrzu, iskry, chmurki z dymu, niektóre rodzaje ognia to są najczęściej cząsteczki(mogą w niektórych przypadkach być to zwyczajne sprite'y, ale to inna sprawa).
![]() Przykład: http://www.youtube.com/watch?v=gyP7hcsAjj0 Co do TRa, to akurat tam wszystko było w czasie rzeczywistym, bo gry mają to do siebie, że grafika jest renderowana w czasie rzeczywistym(pomijam tu gry 2d i mieszanki izometryczne jak TS1). Chodziło ci raczej o to, że warkocz w Tomb Raiderze był jedyny z prawdziwą fizyką, a nie imitującą ją animacją. Akurat ta cała fizyka w Tomb Raiderze 1-5 była bardzo prosta i dotyczyła tylko tego jednego elementu, mimo to była całkiem niezła i można to zobaczyć w custom levelach do TR4: Zwróć uwagę, że silnik ma korzenie z 1996 roku. No, ale nie o to mi chodziło. Ja tu chcę fryzury, które nie wyglądają jak dla postaci z klocków lego. Porównajmy sobie chociaż screenz TS4: ![]() z fanowskimi włosami z TS2: ![]() A zrozumiecie jakie miałem oczekiwania. ![]() Ostatnio edytowane przez Caesum : 05.02.2014 - 13:36 |
![]() |
![]() |
![]() |
#934 |
Zarejestrowany: 16.09.2012
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Postów: 432
Reputacja: 10
|
![]()
Boże, co oni zrobili z twarzą simów.
Wygląda to jak freeplay.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
Zarejestrowany: 09.08.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 859
Reputacja: 14
|
![]()
Zgadzam się, że wygląd włosów został poprawiony, podobnie jak wygląd simowej twarzy. Zdecydowanie bardziej podobają mi się czwórkowe włosy, niż te pokazane na powyższym zdjęciu (chodzi o zdjęcie z tego posta). W moim odczuciu simy z powyższego zdjęcia są sztuczne i po prostu nieładne. Wiadomo, że nigdy nie będzie tak, żeby wszystkim podobało się to samo. Ja cieszę się że twórcy poszli w takim kierunku. Cała grafika czwórki strasznie mi się podoba i nie wyobrażam sobie simsów w jakiejś realnej grafice.
__________________
OJSG: Życie simów według Irbis *** Trzeci dom Patrycji i Antoniego. *** Życie rodziny Wichura: Część 22 Ostatnio edytowane przez Irbis : 05.02.2014 - 17:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#936 |
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,564
Reputacja: 101
|
![]()
Ależ tu nikt nie mówi o realnej grafice, a o zwyczajnie większej ilości detali. Obecnie włosy z TS4 wyglądają tak, jakby poly można było policzyć na palcach jednej ręki. Znam wiele gier z cukierkową grafiką, które jakimś cudem potrafią wyskoczyć z większą ilością detali nie przemieniając tym samym magicznie całej gry na bardziej realistyczną. TERA, Elder Scrolls Online, Rift i Aion bodaj też. No ale TS4 idzie chyba w kierunku graficznym simsów z tabletów, tak jak niedawno wszystko robili graficznie jak w trójce.
Mówię teraz o włosach, ale twierdzę też, że ogólnie simsom 4 brakuje detali. Przynajmniej jak na razie, ale pewnie tak już zostanie. Ostatnio edytowane przez Caesum : 05.02.2014 - 15:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#937 | |
Zarejestrowany: 09.08.2007
Płeć: Kobieta
Postów: 859
Reputacja: 14
|
![]() Cytat:
![]() Przyznaję, że dotychczasowe zapowiedzi gry sprawiły, że wydaje mi się ona spełnieniem simowych marzeń (no może z drobnymi mankamentami) i dlatego nie zwracam uwagi na szczegóły (przynajmniej na razie ![]()
__________________
OJSG: Życie simów według Irbis *** Trzeci dom Patrycji i Antoniego. *** Życie rodziny Wichura: Część 22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 |
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
|
![]()
Te wszystkie niusy i fotki, to tak naprawdę krążenie wokół tego co już wiemy, tylko inaczej powiedziane. No jedynie może ta korekta odnośnie odczuwalności kolorów jest nowością. Pewnie sami co chwilę coś zmieniają i zamiast ugryźć się w język plotą głupstwa, które potem muszą odszczekiwać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
Zarejestrowany: 28.03.2008
Skąd: Dolny Śląsk
Wiek: 40
Płeć: Kobieta
Postów: 4,172
Reputacja: 10
|
![]()
W sumie dawno nie było nic nowego - mam nadzieję, że niedługo zaskoczą nas jakimiś nowymi fotkami i newsami. Kto wie, może grafika poprawi się na lepsze?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#940 |
Administrator
Zarejestrowany: 26.05.2005
Skąd: Warszawa
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,564
Reputacja: 101
|
![]()
Nie ma co spodziewać się jeszcze jakiś większych zmian. Skoro pokazali poprawioną wersję z włosami, które "uległy znacznej poprawie"(
![]() ![]() Ostatnio edytowane przez Caesum : 06.02.2014 - 08:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 25 (0 użytkownik(ów) i 25 gości) | |
|
|