Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 2 > The Sims 2: Uwagi na temat gry
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 10.07.2005, 20:09   #81
Snake Eye
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał Violaa
No nie wiecie? Dziwnowo to Dziwnowo, więc dzieją się tam dziwne rzeczy, które w innych okolicach są niemożliwe :]]
Jak słysze takie cos to mi żąl d**e ściska wiesz :/:/
To jest 1 program!!Nie ma podziału na dzilnice :/
Wszedzie dzieje sie to samo;/
Booże.....
  Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 11.07.2005, 08:23   #82
Milka10
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie :]

[QUOTE=alia]Za pomoca tego kodu i tombstona L & D można mieć dzieciaka bez robienia "mrocznego".. Ubić kogoś z rodziny i czekać aż przyjdzie. Jak gostek już się pojawił, to wtedy kliknąć na tombstone i wybrać opcję "Get prenegacy..." Mroczny Kosiarz jest w wyborze. Kliknąć Kosiarza i mamy "Dziecko Śmierci". Wczoraj włąśnie testowałam ta opcję. Z nudów. Bo na forum psia kość się nie dało wejść. No i miałam 3 dzieci śmierci. W drzewku genealogicznym dzieci te są rodzeństwem przyrodnim , podobnie jak ma się ta rzecz z Obcym Technikiem.

PS. A Mroczny faktycznie jest bezrobotny, spod znaku raka, aspiracji nie miał żadnych przynajmniej ten mój. I miał ochotę na zaprzyjaźnianie się z moimi simami.[/QUOTE

Alia , a te dzieci co się urodziły to były normalne czy kostuchy ?
I mam pytanie do wszystkich : Czy można stworzyć jednego emeryta i jak on umrze to przyjda tancerki i kostucha ? Czy może trzeba zrobić inaczej , pomóżcie , bardzo chcialabym se to zrobic tylko nie wiem od czego zacząć ...
  Odpowiedź z Cytatem
stare 11.07.2005, 09:17   #83
Margierytka
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał Milka10

Alia , a te dzieci co się urodziły to były normalne czy kostuchy ?

Normalne... A po jedne dzieciątko tatuś przyszedł, jak młode było nastolatkiem... Niestety ponieważ na parceli było mnóstwo duchów, to Rafał się wystraszył na śmierć :1smutny: Tatuś zostawił gustowną urnę. Zejście wyglądało jak zwykle.

Cytat:
Napisał Milka10
I mam pytanie do wszystkich : Czy można stworzyć jednego emeryta i jak on umrze to przyjda tancerki i kostucha ?

Jasne, że można zrobić emeryta. Pograć nim trochę i owszem będą i tancerki i hula, ale jak dziadzio będzie miał platynową lub zlotą aspirację.
  Odpowiedź z Cytatem
stare 16.07.2005, 15:44   #84
..:Bella:..
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

A jaki jest kod na te ciuszki służby itd?
  Odpowiedź z Cytatem
stare 31.07.2005, 15:45   #85
patrysiaz1992
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał ..:Bella:..
A jaki jest kod na te ciuszki służby itd?
boolProp testingCheatsEnabled true - wpisujezsz go w otoczenie. Potem wchodzisz w tworzenie rodzinki wciskasz shift+n (uwaga, żeby N nie pojawiło się w nazwisku!) i pojawia ci się tabelka, że coś tam zostało uruchomione. Wchodzisz w komplety ubranek i są te ciuszki NPC .
  Odpowiedź z Cytatem
stare 31.07.2005, 16:35   #86
Cocco
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał alia
Za pomoca tego kodu i tombstona L & D można mieć dzieciaka bez robienia "mrocznego".. Ubić kogoś z rodziny i czekać aż przyjdzie. Jak gostek już się pojawił, to wtedy kliknąć na tombstone i wybrać opcję "Get prenegacy..." Mroczny Kosiarz jest w wyborze. Kliknąć Kosiarza i mamy "Dziecko Śmierci". Wczoraj włąśnie testowałam ta opcję. Z nudów. Bo na forum psia kość się nie dało wejść. No i miałam 3 dzieci śmierci. W drzewku genealogicznym dzieci te są rodzeństwem przyrodnim , podobnie jak ma się ta rzecz z Obcym Technikiem.

PS. A Mroczny faktycznie jest bezrobotny, spod znaku raka, aspiracji nie miał żadnych przynajmniej ten mój. I miał ochotę na zaprzyjaźnianie się z moimi simami.
W FS "Dzieci Śmierci" babka całowała się z mrocznym.
Skąd go masz?
  Odpowiedź z Cytatem
stare 01.08.2005, 20:39   #87
patrysiaz1992
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał patrysiaz1992
boolProp testingCheatsEnabled true - wpisujezsz go w otoczenie. Potem wchodzisz w tworzenie rodzinki wciskasz shift+n (uwaga, żeby N nie pojawiło się w nazwisku!) i pojawia ci się tabelka, że coś tam zostało uruchomione. Wchodzisz w komplety ubranek i są te ciuszki NPC .
Rendal, moja odpowiedź zawiera zdaje się odpowiedź na Twoje pytanie. Za pomocą tego co wcześniej opisałam w tworzeniu sima, w kompletach ciuszków pojawia się strój Mrocznego Kosiarza oraz NPC (jest też fajny kościotrupek i przeźroczyste ciałko )
EDIT: Mam sposób na zrobienie kosiarza w kontaktach
Kiedy kostucha przyjdzie po sima wpisz kod boolProp testingCheatsEnabled true , kliknij na sima z wciśniętym shiftem i wybierz: "więcej", potem "spawn..." "Tombstone L and D" (czy jakoś tak). Pojawi się nagrobek. Kliknij na nagrobek i wybierz opcję: "Add to family" potem Mroczny Kosiarz kostucha w rodzince . Potem wejdź w rodzinkę simki, z którą chcesz swatać kosiarza (), wpisz ten sam kod, kliknij z shiftem na skrzynkę pocztową i wybierz: "Make me know everyone" czy podobnie. Wtedy w kontaktach powinna się pojawić kostucha Zapraszasz ją i swatasz simkę... Sorry, jeśli już ktoś opisał to, ale nie czytałam komentarzy, a skoro odkryłam coś, to chcę się podzielić z innymi
Pozdrawiam :*

Ostatnio edytowane przez patrysiaz1992 : 01.08.2005 - 20:45
  Odpowiedź z Cytatem
stare 02.08.2005, 06:59   #88
efciaq
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

hihihi, ale przecież jak klikniemy np. na Oliwkę Widmo w kontakty i w prawym dolnym rogu jest drzewo (.....) [jakieśtam], pisze, że ona ma i pradziady i dziady... Maxis chyba tyle by nie grał, tylko zrobili tak. A może z tym kosiarzem jest tak samo? Poprostu zrobili tak, ale nie możemy my tego zrobić. A może to błąd?
  Odpowiedź z Cytatem
stare 02.08.2005, 09:15   #89
patrysiaz1992
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał efciaq
hihihi, ale przecież jak klikniemy np. na Oliwkę Widmo w kontakty i w prawym dolnym rogu jest drzewo (.....) [jakieśtam], pisze, że ona ma i pradziady i dziady... Maxis chyba tyle by nie grał, tylko zrobili tak. A może z tym kosiarzem jest tak samo? Poprostu zrobili tak, ale nie możemy my tego zrobić. A może to błąd?
Dziwne by było, aby Maxis dało wersję TS2 z błędem Mrocznego Kosiarza :\. A poza tym kostucha ze wspomnień Oliwki nie przypomina tej zrobionej kodem boolProp testingCheatsEnabled true i dlatego sądzę, że musi to być ta prawdziwa. To co opisałam parę postów wyżej mi się udało i teraz simowie, którzy poznali kostuchę mają ją w kontaktach, mogą z nią normalnie gadać, flirtować i więcej! Może twórcy też zrobili trick z tym co ja? . Tylko, że jak dodałam kosiarza do rodzinki to nie mogłam z niej wyjść, iż opcja wyjścia była niezaznaczalna tak jak wtedy gdy ktoś rodzi . No, ale dobra, sprzedałam ją i mogłam już normalnie wyjść...
  Odpowiedź z Cytatem
stare 04.08.2005, 20:11   #90
Selena
 
Avatar Selena
 
Zarejestrowany: 15.04.2005
Skąd: Gdańsk
Wiek: 38
Postów: 147
Reputacja: 10
Domyślnie

Chciałam wam pokazać córeczkę mrocznego kosiarza Otóż moja simka (taka zabawa) zawarła pakt ze złem (rozalia) i urodziła dziecko mrocznego kosiarza. Córkę imieniem Lena. Później miała syna kosmity - Migel'a. Ale mocznemu kosiarzowi może jeszcze urodzi dzieci gdy dałam, by Lena dorosła, ukazała się w ubraniu swojego tatusia Chciałam wam to pokazać ^^'





Selena jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 7 (0 użytkownik(ów) i 7 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023