![]() |
#11 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Zacytuje Wam odpowiedz od EA:
...."Proszę usunąć pliki cookie oraz historie w przeglądarce wg instrukcji na stronie : http://www.google.com/support/accoun...l&answer=32050 Następnie proszę ponownie zainstalować grę, proszę uruchomić program startu The Sims 3 jako Administrator (kliknąć prawym przyciskiem mysz na ikonie The Sims 3 i wybrać uruchom jako administrator). Następnie rozpocząć pobieranie aktualizacji oraz ponowić próbę instalacji dodatku (proszę nie instalować przedmiotów z giełdy wymiany). Proszę również na czas instalacji obniżyć zabezpieczenia w antywirusie i firewallu, lub zupełnie je wyłączyć." Dowcipne nie ?! NIE INSTALOWAC PRZEDMIOTOW Z GIELDY WYMIANY ,ze Store pewnie tez ?! Ch..era Dobrze, ze wrocilam do poprzedniego patcha. Instalowalam aktualizacje pobrane z internetu recznie i teraz mam wszystko i smiga gra az milo. Nigdy wiecej poprawek z EA Cytat:
Nie odpisalam Ci tam bo myslalam,ze juz Cie zabily wzrokiem ![]() Przy odinstalowywaniu podrozy wyraznie pisze, ze jesli simowie sa w obcym kraju nalezy najpierw wrocic nimi do domu, zapisac gre i dopiero mozna odinstalowac i sawy dzialaja. U Ciebie juz po wszystkim ale mozesz sprobowac drugi plik w katalogu Sawes z rozszerzeniem backup tylko trzeba skasowac ta nazwe backup i kropke i sprobowac z tego uruchomic. Jesli z tego nie ruszy to znaczy trzeba zaczac gre od nowa. Ida swieta wiec kobiety Ci wybacza ![]() Jak ktos potrzebuje linki do patchy aby recznie zaktualizowac to pisac. Ja jestem juz po formacie, wszystkie aktualizacje przerobilam, na ta ostatnia skusic sie nie dam bo nic nie naprawia a wszystko knoci Ostatnio edytowane przez lithium : 23.12.2009 - 13:36 |
|
![]() |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 28 (0 użytkownik(ów) i 28 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|