![]() |
#13 | |
Zarejestrowany: 03.10.2004
Wiek: 39
Płeć: Kobieta
Postów: 1,636
Reputacja: 10
|
![]() Cytat:
Ale skanowanie jest bardziej skomplikowane (ja nie pamiętam, jak to się robiło, widziałam kiedyś w poradniku, którego tu już nie ma) i jak się nie wie, to lepiej nie próbować, żeby niczego nie popsuć... A czemu nie działa Ci CleanInstaller? Może pojawia Ci się komunikat, że nie masz zainstalowanego Microsoft .NET Framework? Jeśli tak, to możesz pobrać tutaj: http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en I po zainstalowaniu tego CleanInstaller powinien działać. A jeśli chodzi o Content Manager Tool, to niestety nie jest skuteczny przy szukaniu wadliwych dodatków - zaznacza na czerwono te, które nie szkodzą. ![]() A poza tym często nie uruchamia się z powodu niektórych dodatków z sieci.
__________________
|
|
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|