|
|
#11 |
|
Guest
Postów: n/a
|
Nowe Lokacje
Możecie odwiedzić nowe lokacje w Chinach, Francji i Egipcie: Al Simhara, Egipt Shang Simla, Chiny Champs les Sims, Francja Przygody mogą być zamawiane przez telefon lub komputer Simy mogą zamieszkać w nowym miejscu, ale potrzebują odpowiedniego "poziomu pobytu" Simy dostają możliwość rozpoczęcia nowych karier W Egipcie będą wydmy, piramidy i Sfinks W nowych lokacjach będą ukryte unikalne przedmioty Każda lokacja będzie miała swoja narodową potrawę Miejsca, które możecie odwiedzić będą zakrytę mgłą, która zniknie po odwiedzinach Sim musi rozpocząć podróż w Sunset Valley (albo Riverview) Nowe umiejętności i cechy Nowe umiejętności: Sztuki walki w Chinach Produkcja napojów we Francji Fotografia w Egipcie Umiejętności, których nauczycie się w jednej z lokacji można wykorzystać w innej Nowe cechy: Dyscyplina - dobra dla sztuk walki Oko fotografa - dobra dla fotografii Przygoda - jak sama nazwa wskazuje dobra dla Simów pokroju Indiany Jonesa Na zdjęciach naprawdę będziecie mogli poznać to, co fotografujecie Przygody Misje w każdej lokacji nie są obowiązkowe Simy mogą zwiedzać nowe miejsca i zabytki Gracz może wydawać polecenia simowi, np. służące otwarciu skrzyni etc., co może prowadzić do odkrycia skarbów i ukrytych przedmiotów Lokacje mają swoje znane budowle. Np. we Francji znajdziecie Wieżę Eiffla, a w Egipcie Piramidy Miejscowi mogą pomagać naszemu simowi Simy rozpoczynają swoje przygody w namocie, jednak mogą postawić dom, jeśli zdobędą odpowiednią reputację w okolicy i dostną pozwolenie na pobyt Pierwszy raz w historii serii pojawi się coś, co można nazwać scenariuszem Sim będzie posiadał swój dziennik, w którym znajdziecie wszystkie ważne informacje Punkty pobytu decydować będą o tym, jak długo Sim może pozostać w danej lokacji Simy mogą się wiązać z innymi poznanymi w nowych lokacjach Simami i zabrać je do domu w Sunset Valley/Riverview Przygody będą dostępne w obozie początkowym Przygody tworzone są przez łańcuch kolejnych czynności Przykładem czynności może być fotografowanie Sfinksa Ukończenie przygody odblokowuje kolejne i poprawia nasz poziom pobuty Simy mogą odkrywać nowe przedmioty, które następnie mogą zabrać ze sobą do domu Będą pułapki w trakcie przygód, np. ściany ziejące ogniem. Każdą pułapkę da się ominąć Jeżeli zarejestrujecie swoją kopię gry otrzymacie możliwość ściągnięcia "zestawu odkrywcy" Wszelkie przyciski, klucze i przedmioty będą ukryte, np. przełączniki mogą znajdować się w dziurach w ścianie Niektóre Simy będą się bały mumii, inne nie (prawdopodbnie nie będą się bały te, które są odważne) Umiejętności i przedmioty mogą być zdobywane wraz z postępami w eksploracji zabytków Będą ukryte tunele W głównym obozie na specjalnej tablicy znajdziecie wszystkie dostępne zadania W Piramidach nowe pomieszczenia będą początkowo nieoświetlone, aby zwiększyć szansę na to, że będziecie zaskoczeni wchodząc do nich Przełączniki będą wywoływały konretne akcje, np. rozbrojenie pułapki Poziom pobytu Posiadając zerowy "poziom pobytu" możecie spędzić w lokacji tylko 2 dni Mumie Będą w Egipcie Mogą rzucić na Sima klątwę, które sprawi, że sam stanie się mumią Wizyta u Sfinksa zdejmie z Was klątwę Mumie są silniejsze, pojawią się duchy mumii jeśli ta zginie Sim może walczyć z mumią. Jeśli przegra dosięgnie go klątwa. Na jej zdjęcia ma 14 dni, jeśli nie zdąży sam stanie się mumią Mumia, jako część rodziny Sima odblokowuje unikalne opcje Grobowce Dostaniecie narzędzie do budowania grobowców, które będzie mogli udostępniać innym graczom Grobowiec może mieć max. 4 poziomy, można je wyposażyć w ukryte przedmioty Będziecie mogli tworzyć mgłę, która zakryje część lokacji Będzie możliwość ustawiania przełączników w podłodze, co może spowodować uruchomienie pułapek itp. Sim może samemu majsterkować przy pułapkach albo spróbować znaleźć coś, co je rozbroi Zbiorniki z wodą pozwolą Simowi uniknąć pułapek z ogniem. Na dnie można znaleźć skarby i przełączniki np. dezaktywujące pułapkę Będą skrzynie ze skarbami W sakrofagach znajdziecie skarby, ale i mumie Pojawią się dźwignie w kształcie pochodni, statuy, które można przesuwać i ukryte schody Nowe opcje budownicze Namioty Pułapki i sekretne drzwi Podobno nie będzie opcji budowy własnych dzielnic, choć taka opcja jest przewidywana Inne Nowe stroje Simy nie starzeją się na wakacjach Wróciły ekrany ładownia, w formie animacji samolotu, w momencie, kiedy bedziecie zmierzać do celu podróży Będziedzie mogli tworzyć własne napoje i nadawać im nazwy Dodane zostaną nowe sztuczki, co pozwoli Wam łatwiej tworzyć własne grobowce Simy będą mogły przenosić obóz, co znaczy, że możecie rozbić namiot tam, gdzie chcecie Mają się pojawić krokodyle Nowe lokacje mogą być odwiedzane przez Sima w każdym wieku Dzieci muszą mieć opiekę w trakcie wyprawy Będą publiczne toalety Napoje, które dojrzewają (oznacza to, że Sim będzie mógł robić wino) są lepsze |
|
|
|
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|