![]() |
#8 |
Zarejestrowany: 09.01.2004
Skąd: Pudełko po chińszczyźnie
Wiek: 35
Postów: 437
Reputacja: 10
|
![]()
Temat jeszcze nie zamknięty (a dziwne ;p) to napiszę sprosotwanie do tych "newsów":
• Aktywne Wampiry mają nad głową symbol taki sam jak każdy inny sim • [nie mam informacji na temat starzenia się, gram z wyłączonym] • Słońce ich nie zabija, ale doznają obrażeń (oparzeń) i muszą żyć bez swoich mocy do czasu wyleczenia pęcherzy. Mogą wyjść na słońce, ale tylko na własne ryzyko- po 3 godzinach w słońcu wampir mdleje i ma pragnienie życiowe "schować się w budynku". Nie musi uciekac do krypty, wystarczy, że schowa się od słońca. Tyle czasu jednak starczy aby dojechać do pracy czy z niej wrócić (wampir nie reaguje na światło w czasie trasy). • Poczucie głodu zostaje zastąpione przez poczucie pragnienia. • Wampir może umrzeć z pragnienia ( nowy rodzaj śmierci i nowy kolor ducha.) • Sok Plazmowy to nowa przekaska do zaspokojenia pragnienia wampirów - jest dostępny w każdej lodówce kazdego sima-wampira za darmo! • Owoce plazmowe (alternatywa do soku) może być kupiona w sklepie. Ze zdolnościami ogrodnika wampir może sam je wyhodować. • Jak stać się Wampirem ? Trzeba znaleźć wampira, zaprzyjaźnić się z nimi i przekonać go, aby ugryzł cię w szyję lub nadgarstek. Uwaga! Wampir odrzuci twoją prośbę, jeżeli jesteście w zbyt złych relacjach! • Wampirzy bar ma przejscie podziemne na mini-cmentarzyk jednak sam w sobie jest po prostu jeszcze jednym, eleganckim miejscem! • Wampiryzm przenoszony jest genetycznie . Nie istnieje gatunek „pól-Wampira”. Albo jest się wampirem , albo nie. (niesprawdzone) • Wampirze dzieci normalnie chodzą do szkoły ale muszą się spieszyć podczas poruszania się w świetle słonecznym. (niesprawdzone) • Wampiry mają skórę szczególnego rodzaju – nieziemską, lekko bladą . (Ale to kwestia ustawień - nie ma we grze nowych typów skóry). [mój wampir jest czarnoskóry i nie widzę różnicy w odcieniu] • Wampiry muszą spać, (ale nie śpią w trumnach!) Mają dla siebie specjalne, nowe, łóżka i nowy ołtarz wampira. Zwykłe łóżko jednak daje lepszy efekt "Spał jak zabity" (brak efektu nastójnika, ale jest nowa ikonka z czaszką). • Istnieje lekarstwo na wampiryzm, w postaci napoju - do kupienia w Instytucie Nauki. • Właściwa pora dla Wampirów to noc. Noc sprawia, że wampiry są szczęśliwsze i silniejsze, daje im "moc Wampira" (+ 50 punktów). Szybko się uczą, przyswajają umiejętności, szybko się poruszają. Wyjście na świetło dzienne osłabia je na 3 godziny - potem przeobraża się to w zemdlenie/ew oparzenia których działanie utrzymuje się kolejne 3 dni. W tym czasie wampir traci swoje moce, nie może gryźć, szybko poruszać się czy czytać myśli. • Wampiry cechują je unikalne zachowania, różniące się od zachowań Simów. Mogą czytać w myślach, rozpoznawać cechy innych Simów, wymuszać myślenie o sobie (co ułatwia interakcje, flirty i pozyskiwanie pokarmu (krwi)) • Ulubionym ich daniem jest krew. • Czosnek nie ma na nie wpływu • Wampirów NIE można tworzyć w CAS. A szkoda.
__________________
nie wiem kiedy będzie koniec świata, ale na pewno go przegapię. All hail the hypnotoad! |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|