![]() |
#11 |
Administrator Emeryt
Creator Zarejestrowany: 08.04.2008
Skąd: Hollywood
Płeć: Mężczyzna
Postów: 2,690
Reputacja: 12
|
![]()
Raczej nie zrobią bo musieli by poważnie zaingerować w grę. W TS2 ulica była częścią parceli więc mogliśmy na niej robić co chcieliśmy. Podjazdy były także na ulicy (te przezroczyste kratki podczas ustawiania) więc dzięki temu samochodu mogły wycofywać. W TS3 ulica nie jest częścią parceli a światu i nie możemy nic na niej ustawiać. Chociaż mogli by zrobić jakieś narzędzie robienia podjazdów. Kolejnym powodem dla którego nie ma podjazdów z ts2 jest to, że nie wszystkie parcele przylegają do ulicy.
|
![]() |
![]() |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|