![]() |
#1 |
Zarejestrowany: 29.12.2010
Płeć: Kobieta
Postów: 5
Reputacja: 10
|
![]()
Na wstępie zaznaczam, że umiem korzystać z opcji "Szukaj".
Jednak to, co znalazłam nie rozwiązało moich problemów. Problem polega na tym, że po około dziesięciu minutach od uruchomienia gry, w pewnym momencie wyświetla się komunikat: ![]() „Aplikacja zostanie zamknięta (…)”, a mnie- nieszczęsną, przenosi na pulpit ;-; Osobom, o identycznym problemie, pomogło zaktualizowanie DirectX, sterowników do karty graficznej. Poszłam w ich ślady, jednak to nic nie zmieniło. Zastanawiam się, czy nie dzieje się tak ze względu na mierny sprzęt komputerowy, jaki posiadam. Wcześniej- grając w samą wersje podstawową The Sims™ 2, nie odnotowałam żadnego błędu w działaniu gry. Dopiero teraz, po zainstalowaniu akcesoriów, dodatków oraz mini-pac’ów. ![]() ![]() Mimo to, gra działa dość dobrze. Co prawda, zmieniłam detale tekstur z „Wysokich” na „Średnie”- w pewnych momentach dochodziło do ścięć ;-; Więc, pytanie brzmi- błąd pojawia się ze względu na mierny sprzęt komputerowy- jak już napisałam, czy chodzi o coś zupełnie innego? |
![]() |
![]() |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|