Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 4 > The Sims 4: Uwagi na temat gry
Zarejestruj się FAQ Społeczność Kalendarz

Komunikaty

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Previous Post   Next Post Next
stare 26.04.2014, 09:29   #11
Piwusia
 
Zarejestrowany: 23.05.2011
Wiek: 32
Płeć: Kobieta
Postów: 310
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: Jakie będzie The Sims 4? Co powinno poprawić EA? Dyskusje ogólne o grze

Niewiele jeszcze wiadomo o grze; jakoś nie chce mi się wierzyć, że twórcy tak mało jeszcze zrobili, po prostu nie chcą pokazywać nam za dużo, by zainteresowanie grą nie spadło. W efekcie nie pokazują prawie nic, co jest trochę nie w porządku. Nie wiem na ile zdjęcia, które mamy do tej pory odzwierciedlają grafikę w ostatecznym kształcie; pewnie jeszcze się ona zmieni, ale jak na razie mam mieszane uczucia. Grafika prezentuje zbyt jaskrawe kolory, które występowały już w trójce i przypomina kreskówkę 2D, a nie jedną z najpopularniejszych trójwymiarowych gier symulacyjnych. Oczywiście nie mam nic przeciwko uroczemu, kreskówkowemu stylowi, ale grafika powinna być dopracowana, to w końcu nowa i nietania gra, a wygląda jak Sims Social. To niedopuszczalne w grze tak drogiej, do której wydana zostanie kupa dodatków, chyba, że twórcy rzeczywiście chcą, by Simsy wyglądały jak gra dla pięcioletnich dzieci. Jak dla mnie może być kreskówkowo, zabawnie, ale bez pikselowych obrysów postaci, niech to będzie płynne i miodne, a nie bezkształtne, gdzie niedociągnięcia są zalewane infantylnymi kolorkami dla niepoznaki. Dwójka miała chociaż bardziej wyważoną paletę kolorów i dobrą grafikę jak na czas, w którym została wydana, a tutaj chcą nam już na starcie dać nienowoczesną grafikę, gdzie w ciągu kolejnych lat wydawania dodatków ta grafika już będzie wyglądać przedpotopowo! Twarze Simów zawierają pewną ekspresję i chociaż tyle dobrego, że twórcy nie zrobili im z tych facjat groteskowych masek. Fryzury wyglądają kiepsko, o wiele mniej naturalnie niż w dwójce, grze z 2004 roku! Pasma powinny być delikatne, a nie przypominać sklejone hełmy, no co to jest? Same sylwetki Simów wydają się bez zarzutu, jeśli zostaną wsparte bogatą gestykulacją, to mogą wypaść całkiem naturalnie. Ciekawe jak będzie wyglądało dziedziczenie cech, jeśli możemy tak dowolnie zmieniać wygląd Sima (nawet grubość jego ud czy wielkość tęczówki w oku). Ta dowolność kreacji jest niewątpliwa pociągająca, ciekawe czy ostatecznie faktycznie nie będzie żadnych suwaków w CAS? Lepienie Sima jak z gliny poprzez bezpośrednie klikanie na nim może być zabawne. Przydałby się kreator, coś na zasadzie bardzo ulepszonego Bodyshopa z dwójki, skoro już rezygnują z trójkowego create a style. Tworzenie własnych ubrań i obiektów powinno być tak łatwe, żeby każdy mógł sam tego dokonać w programie krok po kroku. Oby nie było The Sims 4 Store, choć raczej na stówę twórcy nie przegapią szansy na dodatkowe pieniążki, co jest dobijające. Dodatki powinny być pełne, a nie, że jeszcze mamy coś kupować w sklepie (gdyby ktoś chciał to wszystko wykupić to ta gra mogłaby go kosztować nawet dwa tysie!) To już wykorzystywanie przywiązania fanów Simsów, poprzez coraz większe rozdrabnianie się. Krokiem naprzód byłoby dopiero umieszczenie pór roku i zwierząt juz w podstawce, ale tego twórcy nigdy nie zrobią, bo osobne dodatki ze zwierzętami i pogodą zawsze sprzedają się najlepiej ze wszystkich. Interakcje między Simami powinny być bardziej naturalne; trzymanie się zakochanych za ręce, spacery rodziców z dzieckiem, jakieś fajne smaczki typu: sim jest mokry kiedy wychodzi z wody, animacja robienia makijażu, możliwość przewrócenia się przez dziecko, żeby miało rozbite kolano, możliwość złamania ręki lub nogi (potem inni Simowie odwiedzaliby takiego Sima w szpitalu), w karierze nauczyciela możliwość podglądania jak nasz Sim stoi w klasie przy tablicy i uczy swoich podopiecznych, możemy wybrać kogo zapyta i z jakiego zagadnienia, wpisywać uwagi, wzywać rodziców do szkoły, porozmawiać z uczniem, który ma jakieś problemy. W każdej karierze przydałoby się możliwości takiej intengerencji, chociaż właśnie po kilka takich. Wszystkie parcele powinny być otwarte; nie wyobrażam sobie króliczych nor. Zdobywanie umiejętności powinno być jakoś ciekawie pomyślane, rozwijać to, co było w trójce (mam tylko podstawę, więc nie wiem jak to wygląda w dodatkach). Paski potrzeb powinny wysuwać się po naciśnięciu odpowiedniej ikony, dawałyby bardziej szczegółowy podgląd niż sama ikonka, która byłaby tylko orientacyjna (zielona, pomarańczowa lub czerwona w zależności od humoru Sima). Ciekawe, jak będą wyglądać te emocje; twórcy mówią o nich tyle, jakby to nich miała opierać się cała czwarta generacja Simów, a jak przyjdzie co do czego, to pewnie dodadzą kilka animacji na krzyż, typu płaczący Sim albo rozkładający bezradnie ręce (zupełnie jak gracze, gdy rozczarują się kilkoma ważnymi dla nich opcjami w czwórce) Pomysły twórców raczej już zbyt daleko nie wykroczą poza to, co już znamy. Simsy to taka niekończąca się historia; mam nadzieję, że będą teraz jeszcze zabawniejsze, ale i dostarczą trochę wyzwań, bo tak moi Simowie zawsze są na ostatnim szczeblu kariery, mają mnóstwo przyjaciół... To zbyt łatwe.
Piwusia jest offline   Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 6 (0 użytkownik(ów) i 6 gości)
 

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023