![]() |
#5 |
Zarejestrowany: 21.01.2013
Skąd: Escursione
Wiek: 28
Płeć: Kobieta
Postów: 108
Reputacja: 13
|
![]()
@KarolinaJ - u mnie też była taka sytuacja, że instalowałam - było wszystko dobrze, raz włączałam i przy następnym włączeniu był ten komunikat i tak przy każdej reinstalacji. A masz może zainstalowane "The Sims 2"? Słyszałam, że te dwie części razem się gryzą i nie mogę współistnieć. U mnie to się sprawdziło - ten sam komputer wrócił z naprawy, zainstalowałam "The Sims 1" ze wszystkimi dodatkami - śmigało. Postanowiłam też zainstalować "The Sims 2" - i znów ten komunikat. Usunęłam TS2 - gra znów działała. Więc - jeżeli masz TS1 razem z TS2 - musisz wybrać
![]()
__________________
Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce... |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|