![]() |
#31 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Dla wszystkich którzy mieli ten sam problem przesyłam to co ea mi przeslalo i najwazniejsze że juz wszystko działa
![]() Proszę wykonać następującą instrukcję: 1. Proszę wejć do folderu, w którym została zainstalowana gra The Sims 2: Rezydencje i ogrody. 2. Proszę w tym folderze zmienić nazwę pliku 'sims2ep9.exe' na 'sims2ep9.exe.OLD' (prawym przyciskiem należy kliknąć na plik, następnie na 'zmień nazwę') 3. Proszę pobrać następujący plik: http://www.securom.com/support/custo...3/Sims2EP9.zip 4. Proszę rozpakować ten plik i wkleić nowo pobrany plik 'sims2ep9.exe' do folderu w którym została zainstalowana gra The Sims 2: Rezydencje i ogrody 5. Proszę uruchomić plik 'sims2ep9.exe' O ile problem nadal występuje, proszę wykonać plik analizujący SecuROM ( http://www.securom.com/message.asp?m=analysis ) i wysłać pod adres [email protected] Jeżeli posiadają Państwo dodatek Osiedlowe życie, w tym wypadku należy wykonać podobną instrukcję (oto plik do pobrania: http://www.securom.com/support/custo...7/Sims2EP8.zip ), ewentualnie oto link do patcha: http://thesims2.ea.com/update/getpat...ppVersion=1.16 (http://singshot.vo.llnwd.net/d1/down...2ep8_patch.exe) |
![]() |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|