![]() |
#11 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Dla wszystkich, którzy mają takie same problemy z działaniem EA Download Managerem:
1a. Sprawdzić wersję gry, przykładowa ścieżka do pliku: Kod:
C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin\skuversion.txt 1b. To krok opcjonalny dla posiadaczy dodatku Wymarzone Podróże: Kod:
C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3 Wymarzone Podróże\Game\Bin\skuversion.txt 2. Teraz, trzeba odwiedzić stronę: 1a. http://www.patches-scrolls.de/sims3.php 1b. http://www.patches-scrolls.de/sims3_worldadventures.php i pobrać z niej odpowiednie patche -- odpowiednie t.j. takie, które będą pasowały do GameVersion, które było sprawdzane w pierwszym kroku. Dla naszej szerokości geograficznej należy wybrać Worldwide. 3. Patche należy zainstalować w kolejności: najpierw gra główna, później dodatek (choć nie jest to jakiś silny wymóg -- zainstalowanie w odwrotnej kolejności też jest możliwe i nie powoduje problemów w działaniu gry). 4. Niestety nie rozwiąże to problemów z działaniem EADM, ale pozwoli cieszyć się zaktualizowaną wersją gry. |
![]() |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|