![]() |
#11 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Jeżeli problem dotyczy gry w podstawowej wersji (samo TS3) , to rozwiązaniem może być przywrócenie pliku jak opisano wyżej. Podmiana pliku Shaders_Win32.precomp była pierwszym modem na cenzurę (mozaikę) i działała tylko z podstawową wersją gry.
Ponad to, przed każdą aktualizacją gry, należy usunąć z niej wszystkie elementy niestandardowe, to znaczy pliki dodatków package, oraz pliki zapewniające ich odczyt. Bez względu na to, czy dodatki umieszczane są w grze ręcznie, czy też za pomocą TS3 Install Helper Monkey (tzw. Małpki), trzeba wyszukać i przenieść w inne miejsce (po za katalog gry) następujące pliki i foldery: - folder Mods - wraz z zawartością ( Program Files/Electronic Arts/ The Sims3) - plik Resorce.cfg ( Program Files/Electronic Arts/ The Sims3) - plik d3dx9_31.dll ( Program Files/Electronic Arts/ The Sims3/Game/Bin) Po dokonaniu aktualizacji wymienione pliki trzeba przywrócić na ich poprzednie miejsca. Ostatnio edytowane przez Ton : 18.04.2010 - 00:53 |
![]() |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|