|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: 30.10.2005
Skąd: Katowice
Wiek: 37
Płeć: Kobieta
Postów: 3,456
Reputacja: 17
|
![]()
O tak, południowe stany, w końcuuuu! Kocham kliamty Luizjany.
Ja tlyko chce się odnieść do tego, czemu nie da się wchodzić do środka restauracji, sklepów itd. na które już nie raz ktoś narzekał. Przy tym, jak miasto i otoczenie simów samo żyje, bez naszej wiedzy, dodatkowo, jest ciągle otwarte, nie musimy przeładowywać gry, opcja wchdozenia do publicznych miejsc byłaby samobójstwem dla przeciętnego komputera. I tak, już gra the sims dużo wymaga, możliwość odwiedzania każdego meisjca w wiecznie żyjącym i rozwijającym się wirtualnie świecie raczej by spowolniła i ograniczyła nam grę. Nie to, ze nie umieją tego zrobić. na razie nasze sprzęty nie wytrzymują takiego czegoś. |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Mod emeryt
Zarejestrowany: 27.03.2007
Skąd: Vatican
Płeć: Mężczyzna
Postów: 1,820
Reputacja: 9
|
![]() Cytat:
Dla przykładu. Arma II Świat tej gry mierzy # 225km kwadratowych terenu i ponad 1 milion obiektów. Do tego świetna grafika i wysokiej jakości tekstury, a jednak komputer sobie z tą grą radzą. A the sims 3 ? Mały świat z małą ilością szczegółów, brak trawy itp. , średnia grafika. Nie sądzę, że wypełnienie pustych budynków obiektami i tekstury wpłynęło by znacznie na płynność rozgrywki. Ogólnie the sims 3 jest kiepsko zoptymalizowane i ma dosyć duże wymagania zważywszy na jakość graficzną gry. Po prostu producenci poszli na łatwiznę i tyle ![]() Po dłuższym namyśle podałem trochę zły przykład, lepszym przykładem byłaby gra Oblivion, gra wyszła 3 lata wcześniej, ma 3 razy lepszą grafikę i 3 razy mniejsze wymagania ![]()
__________________
Rivacheg Village-juz jest. Park Plurgol (konkurs) ,Ardewick Castle, San Gesperito Baltemon Hill (konkurs) ,Posiadłosc Redos, Posiadłosc Alpine Ostatnio edytowane przez Wielebny : 21.05.2010 - 13:46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 14 (0 użytkownik(ów) i 14 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|