![]() |
#8 |
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 43
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
|
![]()
Mi działają wszystkie obiekty Store. Nawet te, które się nie instalują. Po prostu zainstalowałam je na podstawce z wersją 1.7.9 a potem wrzuciłam pliki dbc do modsów. Poczytaj poradniki. Skoro używasz nowego sposobu, to Twój plik resources wygląda tak:
Priority 500 PackedFile DCCache/*.dbc PackedFile Packages/*.package PackedFile Packages/*/*.package PackedFile Packages/*/*/*.package PackedFile Packages/*/*/*/*.package PackedFile Packages/*/*/*/*/*.package Utwórz katalog, powiedzmy Worlds (W katalogu Mods\Packages) i wrzuć tam plik z Riverview.world, a plik Resources zmodyfikuj tak: Priority 500 PackedFile DCCache/*.dbc PackedFile Packages/*.package PackedFile Packages/*/*.package PackedFile Packages/*/*/*.package PackedFile Packages/*/*/*/*.package PackedFile Packages/*/*/*/*/*.package PackedFile Packages/*.world PackedFile Packages/*/*.world Zobacz czy to zadziała, może odczyta miasto. Taki eksperyment nic złego grze nie zrobi, najwyżej nadal nie będzie miasta. Jedyne, co to miasto Riverview oprócz siebie, instaluje też trochę dodatkowych obiektów, mogą się nie wyświetlać. Zakładając, że samo miasto się w ogóle w grze pojawi. |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|