![]() |
#3051 | |
Guest
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
Sama ostatnio budowałam takie cudo u siebie w grze i właśnie z pomocą tego kodu, troszkę się namęczyłam ale efekt nawet mnie zadowolił ![]() http://www.youtube.com/watch?v=Ml0ODLCS_0o o to będzie coś takiego jak na tym filmiku, musisz pokombinować ![]() Ostatnio edytowane przez MrsLadyDoris : 22.07.2010 - 19:26 |
|
![]() |
|
![]() |
#3052 |
Zarejestrowany: 17.09.2008
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna
Postów: 561
Reputacja: 10
|
![]()
Hmm... Nikt mi wcześniej nie odpowiedział więc musze spytać znowu
Czy w tych pudełkach z TS3 ,które znajdują się na półkach w sklepach są zawarte aktualizacje ,które dotąd wyszły? Chodzi o to , czy jak kupie nowe TS3 to będe musiał ściągać aktualizacje od nowa? @down: aa, ok dzięki ;] Ostatnio edytowane przez Paka : 23.07.2010 - 11:26 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3053 |
Zarejestrowany: 27.02.2008
Skąd: na efie
Wiek: 45
Płeć: Kobieta
Postów: 927
Reputacja: 10
|
![]()
Podejrzewam, że i tak będzie trzeba ściągać aktualizacje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3054 |
Zarejestrowany: 31.12.2008
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Postów: 299
Reputacja: 14
|
![]()
Wydawało mi się że jak miałem samą podstawę duchy zmarłych simów chodziły normalnie jak inni simowie a po zainstalowaniu WP lewitują jak w dwójce? I jak mogę ożywić ducha zmarłego??? Bo nie chce mi się czekać na okazję, żeby pójść do ośrodka naukowego i go ożywić?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3055 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
czy po wpisaniu boolpropa da sie "podciagnac" umiejetnosci jak w dwojce? bo probowalam i nic, ale moze cos zle robie
![]() @down. dzieki, eheh mialam nadzieje ze jednak to wina mojej glupoty! Ostatnio edytowane przez Ellie : 27.07.2010 - 21:30 |
![]() |
![]() |
#3056 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
niestety, ale sie nie da
|
![]() |
![]() |
#3057 |
Zarejestrowany: 17.10.2009
Skąd: Poznań
Wiek: 38
Płeć: Kobieta
Postów: 970
Reputacja: 10
|
![]()
Czy ktoś z Was ma w grze działający mod Nraas Super Computer? Ściągnęłam plik, niby do Kariery, ale gra go nie widzi, a mam te wszystkie foldery, pliki Resource i ten drugi...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3058 | |
Zarejestrowany: 09.06.2008
Skąd: A ty?
Płeć: Mężczyzna
Postów: 254
Reputacja: 10
|
![]() Cytat:
I porada:Jeśli sciągasz mody ze strony na której można komentować mody,to czytaj komentarze bo np.Gdy wszyscy w komentarzach piszą że mod nie działa,to tobie też nie zadziała.
__________________
[img]http://i30.************/4t3xbr.jpg[/img]
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3059 |
Zarejestrowany: 17.10.2009
Skąd: Poznań
Wiek: 38
Płeć: Kobieta
Postów: 970
Reputacja: 10
|
![]()
@up: nie ma tam komentarzy, na MTS zawsze czytam... No i Searle ma i jej działa, a mi nie... Nie wiem już, co z tym zrobić, może faktycznie użyję tej małpki... Dodatki znajdujące się w tym samym folderze (ubrania, fryzury, dosłownie cztery pliki na próbę) działają.
Dopisek: użyłam małpki i nie dość, że Nraas nie zadziałał, to jeszcze nie działają pliki dbc, w których mam masę dodatków... Wywalę tę małpkę. Z innej beczki - jest jakiś sposób na edycję drzewa genealogicznego, a konkretniej - na dodawanie do niego osób? Chciałabym "odtworzyć" w TS3 moją ulubioną rodzinę z TS2, ale sęk w tym, że ta rodzina liczy sobie kilkanaście osób (cztery domy) i za jednym zamachem jej nie stworzę, a jeśli zrobię ich kolejno domami, to te domy nie będą spokrewnione i to już nie będzie to samo... A może jest jakiś mod na większą ilość Simów w rodzinie, wtedy zrobiłabym ich naraz i dopiero potem przeprowadziła? Myślę sobie, że stworzę pierwsze i drugie pokolenie, a dopiero po przeprowadzkach zrobię na szybko dzieci w sposób "naturalny" i po urodzeniu zmienię ich wiek kodem, ale to strasznie pracochłonne, tyle ciąż... :/ Ostatnio edytowane przez nmin : 04.08.2010 - 21:07 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3060 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
No właśnie nie ma kodów na podciągnięcie umiejętności ?
|
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 54 (0 użytkownik(ów) i 54 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|