| 
			
			 | 
		#331 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.04.2009 
				
				Wiek: 44 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 4,282
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pamiętam, że było coś takiego w dwójce, ale ani razu żadnym z tych stworów nie grałam.
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
|             
            
            
             | 
        
            
    
| 
			
			 | 
		#332 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 12.03.2011 
				Skąd: łóżko 
				
				Płeć: Mężczyzna  
					Postów: 1,444
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciężko Wilkołaka mi było stworzyc . Nawet z boolpropem ten Wilk mnie nie chciał dziabnąc
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	![]() I found my own way... :]  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#333 | 
| 
			
			 Guest 
			
			
			
			
 
					Postów: n/a
				 
				
				
				
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mi zawsze było łatwo stworzyć wilkołaka. 
		
		
		
		
		
		
		
	Bardzo bym się cieszyła gdyby dali wilkołaka. W końcu co innego mogą dać? Czarodzieja zaklinającego psy? Miejmy nadzieje,że te wilkołaki będą lepsze niż te z TS2. Tamte co noc obrastały kudłami,chodziły jak jaskiniowce i wyły do księżyca. Byle by EA nie zepsuła wilkołaków jak wampiry w TS3. Nawet trumien nie mają i nie są nietoperzami. Heh. Może EA tym razem nie da wilkołaka tylko kotołaka - sima z uszami kota załatwiającego się do kuwety  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#334 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 20.10.2007 
				Skąd: Lublin 
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 2,069
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#335 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 12.03.2011 
				Skąd: łóżko 
				
				Płeć: Mężczyzna  
					Postów: 1,444
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardzo bym się cieszyła gdyby dali wilkołaka. W końcu co innego mogą dać? Czarodzieja zaklinającego psy? Miejmy nadzieje,że te wilkołaki będą lepsze niż te z TS2. Tamte co noc obrastały kudłami,chodziły jak jaskiniowce i wyły do księżyca. Byle by EA nie zepsuła wilkołaków jak wampiry w TS3. Nawet trumien nie mają i nie są nietoperzami. 
		
		
		
		
		
		
			1. Czarodziej zaklinający psy ?! - Od tego może byc Treser 2. To normalne , ze tak chodziły , wyły , wyglądały - jak byś ich Sobie inaczej wyobrażała ? 3. Wampiry w TS3 nie są zepsute . Jak dla mnie sa lepsze od tych z TS2 
				__________________ 
		
		
		
		
	![]() I found my own way... :]  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#336 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.04.2009 
				
				Wiek: 44 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 4,282
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja lubię, gdy gra jest realna, może nie na maksa, no bo tylko gra... Ale jednak te mutanty i dziwadła wydają mi się głupie. Realne to to nie jest. Wszystko pięknie i może sobie być co zechce. Jednak znając wampiry z PZ, bardzo się boję pojawienia każdego nowego mutanta w grze. Jeśli te stwory by się same generowały, tak jak wampiry, to będę naprawdę wściekła. Na szczęście są mody. Ale jednak to jest denerwujące, że żeby pograć bez mutantów, trzeba instalować w grze mody. Dobrze, że chociaż ten NRaas Story Progression jest raczej niekonfliktowym modem. Ma mnóstwo fajnych opcji i co najważniejsze, nie pozwala na samoczynne generowanie mutantów. Ja rozumiem, są ludzie którzy je lubią, ale to czy są w grze czy nie powinno zależeć od gracza. 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Ja oczywiście najbardziej nie mogę się doczekać koników. To czy będzie je można mieć na własność, czy nie, jest dla mnie ważne, ale w zasadzie to nie ma większego znaczenia, ważne, że będą! Co do małych zwierząt, no to oczywiście, jak dla mnie, obowiązkowo powinny być ptaki, gryzonie, gady. Podobał mi się skład zwierząt z jedynki, bo w dwójce to było nieco okrojone. W jedynce mieliśmy papugi nierozłączki, faliste, oraz arę i kakadu. Był też żółw, iguana, rybki i chomik\świnka morska. Gdyby do tego składu dodano nd. królika, fretkę, węża, kajmana.... miodzio.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#337 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 14.11.2010 
				Skąd: Ranthambore 
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 154
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Heh, jak tylko w zwiastunie widzę tego jelonka, to mi przed oczami staje "rozsiewacz jeleni" XD. Ekhm, do rzeczy. Mój pierwszy wilkołak będzie zwał się Remus Lupin, a drugi- Fenrir Greyback. A koni to się doczekać nie mogę. Gdzieś widziałam na zdjęciach simowego konia w stajni. Mam też nadzieję, że będzie można zwierzętom (czyt. kotom) podwyższać łapy. Wtedy zrobiłabym sobie tygrysssska.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#338 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 09.04.2009 
				
				Wiek: 44 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 4,282
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Widziałaś konia w stajni? A to nie było przypadkiem zdjęcie z dwójki? Do dwójki niezależni twórcy stworzyli elementy budowy stajni i figury koni. Można je było ustawić w tej niby stajni. Były też konie, na których można było jeździć, ale masakrycznie to wyglądało.
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#339 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 28.03.2008 
				Skąd: Dolny Śląsk 
				Wiek: 40 
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 4,172
				Reputacja: 10 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Może zamiast Wilkołaka dadzą Wielką Stopę?
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#340 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: 22.10.2007 
				
				
				Płeć: Kobieta  
					Postów: 728
				Reputacja: 11 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			@up: myślę, że to też prawdopodobne. W końcu tak tematycznie, wilkołak czy wielka stopa. W WP dali mumię z okazji Egiptu, w karierze Sim-Bota na cześć wynalazcy i tradycji (The Sims 2 Własny Biznes - Simbot)
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  |