|  14.04.2011, 09:05 | #461 | 
| Guest 
 
					Postów: n/a
				 |  Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje. 
			
			Heh...dobiero by mozna było tworzyć fotostory.... Przyznam,że niektóre dodatki do TS2 były bardziej rozbudowane niż te do TS3. Niech mi ktoś przypomni czy w dwójce jak sim jechał na parcele publiczną to zwierzak jechał koniecznie z nim? jesli tak,to mam ndaieje że w trójce tego nie będzie. Mozna by tez sterowac zwierzakami....
		 | 
|   | 
|  | 
|  14.04.2011, 09:19 | #462 | 
| Guest 
 
					Postów: n/a
				 |  Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje. 
			
			dziki?o nie,wystarczy że mi pod blok podchodzą i trawniki orają xD
		 | 
|   | 
|  14.04.2011, 09:33 | #463 | |
| Zarejestrowany: 28.03.2008 Skąd: Dolny Śląsk Wiek: 40 Płeć: KobietaPostów: 4,172 Reputacja: 10 |  Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje. Cytat: 
 Sterować też można było, dzięki kodom. A zatem jeśli nie będzie możliwości sterowania, to na pewno wymyślą kod, który tego dokona. | |
|   |   | 
|  14.04.2011, 10:35 | #464 | 
| Zarejestrowany: 13.06.2010 Płeć: MężczyznaPostów: 667 Reputacja: 10 |  Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje. 
			
			Lepiej, gdyby nie było można sterować zwierzakami, wtedy było by ciekawiej.
		 
				__________________ The boy that you loved, is the man that you fear. | 
|   |   | 
|  14.04.2011, 10:55 | #465 | 
| Guest 
 
					Postów: n/a
				 |  Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje. 
			
			No i tak pewnie będzie, tak jak wspomniała Searle. Czyli normalnie zwierzęta będą "niesterowalne", a sterowanie umożliwi to kod. Tak byłoby dobrze. I głupie w TS2 jest, że interakcji zwierząt nie można anulować. Denerwowało mnie to zawsze. | 
|   | 
|  14.04.2011, 11:38 | #466 | 
| Zarejestrowany: 20.10.2007 Skąd: Lublin Płeć: KobietaPostów: 2,069 Reputacja: 10 |  Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje. 
			
			być może będzie w opcjach do wyboru czy chcemy sterować, czy nie na takiej samej zasadzie co starzenie sie czy postęp historii | 
|   |   | 
|  14.04.2011, 12:19 | #467 | 
| Zarejestrowany: 02.11.2010 Skąd: Gdzieś Wiek: 35 Płeć: KobietaPostów: 349 Reputacja: 10 |  Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje. | 
|   |   | 
|  14.04.2011, 14:46 | #468 | 
| Zarejestrowany: 17.08.2010 Płeć: KobietaPostów: 138 Reputacja: 10 |  Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje. 
			
			Na taki wybór w opcjach chyba nie warto nawet liczyć. Co innego postęp historii, a co innego sterowanie zwierzętami. Zmarnowaliby zbyt wiele czasu na stworzenie możliwości kierowania nimi tylko dla np. połowy graczy. Stwierdziliby wtedy, że nie warto w ogóle robić. Albo sterowanie włączone cały czas, albo wcale. Wątpię, że twórcą chciałoby się aaaż taaak męczyć, by dać nam tak wielki wybór.
		 | 
|   |   | 
|  14.04.2011, 18:41 | #469 | 
| Zarejestrowany: 09.04.2009 Wiek: 44 Płeć: KobietaPostów: 4,282 Reputacja: 10 |  Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje. 
			
			W dwójce był kod na sterowanie zwierzakami. Jak jechałeś do miasta i w domu ktoś zostawał, to nie musiałeś brać zwierza. Ale jeśli nikt nie zostawał, to zwierza trzeba było brać ze sobą lub wołać opiekunkę do zwierząt. To było głupio rozwiązane.
		 | 
|   |   | 
|  14.04.2011, 21:34 | #470 | 
| Zarejestrowany: 05.08.2010 Płeć: KobietaPostów: 1,159 Reputacja: 10 |  Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje. 
			
			@up w dwojce byl opiekun dla zwierzat? O_O faktycznie bez ladu i skladu.. ja jednak nie robie sobie nadziei, bo potem moge sie rozczarowac... wole sledzic informacje na temat Pokolen, wtedy sie jeszcze bardziej nakrece na Zwierzaki  XDDD | 
|   |   | 
|  | 
| Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 158 (0 użytkownik(ów) i 158 gości) | |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 |