Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 3 > The Sims 3: Uwagi na temat gry

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 19.05.2011, 10:16   #1
anie_1981
 
Avatar anie_1981
 
Zarejestrowany: 09.04.2009
Wiek: 44
Płeć: Kobieta
Postów: 4,282
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: The Sims 3 - Zwierzaki, przedpremierowe dyskusje.

Oby to było coś takiego jak wyimaginowany przyjaciel, a nie jak wampir. Ja tych mutantów nie cierpię. Jeśli to by było coś takiego jak np. mumia czy ten przyjaciel, czy robot, słowem coś, czym nie musisz grać, bo gra do tego nie zmusza, no to byłoby super. Ale jeśli znowu pół miasta zamieni mi się w jakieś dziwadła... no to sorry, ale się wścieknę. Dużo czasu spędziłam na szukaniu moda wyłączającego wampiry. Dobrze, że ciągle jest Twallan i jego NRaas Industries, bo na bieżąco aktualizuje swoje mody, takie jak np. Story Progression. Ten mod zastępuje oryginalny postęp historii. Nie dopuszcza do generowania mutantów samoistnie, co ich nie wyłącza. Nadal można mieć wampirzą rodzinę, ale nikt nie stanie się wampem bez naszej wiedzy i zgody. Ja to nawet się pozbyłam tej wampirzej knajpy z Bridgeport, Plazma czy tak jakoś. W tamtym miejscu stoi teraz zwykły wieżowiec mieszkalny.
anie_1981 jest offline   Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023