|
![]() |
#1 |
Guest
Postów: n/a
|
![]()
Witam , 1 czerwca kupiłam grę The sims 3 pokolenia i mam z nią nie mały problem, mianowicie chodzi o to ze gra mi w ogóle nie działa , naped mi jej nie czyta ale tak miałam z każdym dodatkiem ( to nie problem ) bo jestem zarejestrowana na stronie i wcześniej bez problemu ściągałam stamtąd dodatki , również z pokoleniami chciałam tak samo , wszystko super instalacja a jak tylko chce uruchomić grę wyskakuje mi błąd ze mam podać swój kod rejestracyjny ;/ podaje i nic ... jakby był błędny kod !!!! ;-(( proszę o pomoc albo nie wiem o rade do kogo mogłabym się zgłosić , wiem ze w niektórych grach jest tak ze można dzwonić do pomocy technicznej może ktoś ma numer ...
Ostatnio edytowane przez lithium : 03.06.2011 - 14:20 |
![]() |
|
![]() |
#2 | ||
Zarejestrowany: 27.02.2008
Skąd: na efie
Wiek: 45
Płeć: Kobieta
Postów: 927
Reputacja: 10
|
![]() Cytat:
"Witam serdecznie, Dziękujemy za kontakt z Centrum Pomocy Technicznej Electronic Arts. Proszę odinstalować grę a następnie dokładnie wyczyścić rejestry systemu np. programem Ccleaner lub podobnym http://www.dobreprogramy.pl/CCleaner...ows,13061.html następnie proszę ponownie pobrać i zainstalować dodatek Pokolenia. Pozdrawiam" Cytat:
Edit: Teraz mam w origin całkiem inny klucz licencyjny niż na ulotce, która była w grze... Albo oni mi zmienili albo juz nie wiem co sie dzieje ![]() Ostatnio edytowane przez Mamełe : 16.06.2011 - 21:03 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 4 (0 użytkownik(ów) i 4 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|