Wróć   TheSims.PL - Forum > The Sims 3 > The Sims 3: Problemy z grą

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 03.06.2011, 12:26   #1
Moniqua
Guest
 
Postów: n/a
Domyślnie Prosze o pomoc !!!!

Witam , 1 czerwca kupiłam grę The sims 3 pokolenia i mam z nią nie mały problem, mianowicie chodzi o to ze gra mi w ogóle nie działa , naped mi jej nie czyta ale tak miałam z każdym dodatkiem ( to nie problem ) bo jestem zarejestrowana na stronie i wcześniej bez problemu ściągałam stamtąd dodatki , również z pokoleniami chciałam tak samo , wszystko super instalacja a jak tylko chce uruchomić grę wyskakuje mi błąd ze mam podać swój kod rejestracyjny ;/ podaje i nic ... jakby był błędny kod !!!! ;-(( proszę o pomoc albo nie wiem o rade do kogo mogłabym się zgłosić , wiem ze w niektórych grach jest tak ze można dzwonić do pomocy technicznej może ktoś ma numer ...

Ostatnio edytowane przez lithium : 03.06.2011 - 14:20
  Odpowiedź z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stare 16.06.2011, 12:57   #2
Mamełe
 
Zarejestrowany: 27.02.2008
Skąd: na efie
Wiek: 45
Płeć: Kobieta
Postów: 927
Reputacja: 10
Domyślnie Odp: Prosze o pomoc !!!!

Cytat:
Napisał Moniqua Zobacz post
Witam , 1 czerwca kupiłam grę The sims 3 pokolenia i mam z nią nie mały problem, mianowicie chodzi o to ze gra mi w ogóle nie działa , naped mi jej nie czyta ale tak miałam z każdym dodatkiem ( to nie problem ) bo jestem zarejestrowana na stronie i wcześniej bez problemu ściągałam stamtąd dodatki , również z pokoleniami chciałam tak samo , wszystko super instalacja a jak tylko chce uruchomić grę wyskakuje mi błąd ze mam podać swój kod rejestracyjny ;/ podaje i nic ... jakby był błędny kod !!!! ;-(( proszę o pomoc albo nie wiem o rade do kogo mogłabym się zgłosić , wiem ze w niektórych grach jest tak ze można dzwonić do pomocy technicznej może ktoś ma numer ...
Hej hej właśnie dostałam odpowiedź w tej samej sprawie od pomocy technicznej, ale jeszcze nie próbowałam ich sposobu. dopiero wieczorem jak wrócę z pracy.


"Witam serdecznie,
Dziękujemy za kontakt z Centrum Pomocy Technicznej Electronic Arts.
Proszę odinstalować grę a następnie dokładnie wyczyścić rejestry systemu np. programem Ccleaner lub podobnym http://www.dobreprogramy.pl/CCleaner...ows,13061.html
następnie proszę ponownie pobrać i zainstalować dodatek Pokolenia.
Pozdrawiam"

Cytat:
Napisał Miyoki Zobacz post
Jak mogę zmusić Origina do instalowania dodatków na dysku D? Bo mnie to wkurza [/b]
Zwłaszcza, że sam program zainstalowałam na dysku D, a sam utworzył folder o nazwie "Origin Games" na dysku C <_<

Proszę o pomoc
To chyba trzeba zobaczyć w ustawieniach origina, bo tam jest z tego co pamiętam do wyboru miejsce instalacji


Edit: Teraz mam w origin całkiem inny klucz licencyjny niż na ulotce, która była w grze... Albo oni mi zmienili albo juz nie wiem co sie dzieje

Ostatnio edytowane przez Mamełe : 16.06.2011 - 21:03
Mamełe jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 4 (0 użytkownik(ów) i 4 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest włączony
Emotikonywłączony
[IMG] kod jest włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do Forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Wszystkie prawa zastrzeżone dla TheSims.pl 2001-2023